مرجع خبری رئال مادرید: برندن راجرز، مربی لیورپول اظهار داشت:” در این جا تجربیات زیادی کسب کردم. لیورپول را کل دنیا می شناسد. مسلما حضورم در این جا مرا مربی بهتری کرده است. در باشگاه نسبت به آن چه که فکر می کردم پیشرفت داشتم. باید همه فصل ها برای قهرمانی بجنگیم. قرارداد سه ساله ای بسته بودم تا برای لیگ بجنگیم و در فصل دوم در آستانه قهرمانی بودیم. روند رشد تیمی خوب است. به هر صورت شرایط خوبی داریم. کل تیم جوان هستند و می توانند بهتر شوند. مسلما در بلندمدت این وضعیت خوشایند خواهد بود.”

وی در رئال مادرید گفت:” این تیم سطح بی نظیری دارد. سالها بود که چنین سطحی را در تیم ندیده بودم. تجربه ، بازیکنان بزرگ، سرعت ، کیفیت فنی و … در اختیار دارند. آنچلوتی مربی فوق العاده ایست که می داند چطور باعث رشد بازیکنانش شود. آنها تیم توانمندی در اختیار دارند. کیفیت فردی این تیم بالاست. کریستیانو و بیل می توانند با توجه به سرعتشان در دوی صد متر در المپیک شرکت کنند.”

وی با تکذیب شایعه پیوستن بازیکنانی مثل کاسیاس و والدس به تیمش گفت که لیورپول بازیکن اسپانیایی نخواهد خرید. راجرز در مورد رونالدو هم صحبت کرد :” بازیکن خارق العاده ایست. روندش در سالهای اخیر فوق العاده بوده است. باید سعی کنیم او را متوقف کنیم اما خطراتی را از نواحی دیگر زمین حس خواهیم کرد. مودریچ و کروس دو هافبک بسیار تکنیکی هستند که می توانند پاسهای کوتاه و بلند بدهند. راموس را از اولین روزش در سویا تحسین می کرده ام و حالا بیش از صد بازی ملی داشته است. دستاورد بسیار بزرگی داشته است. سریع، منسجم و باشخصیت است.”