مرجع خبری رئال مادردی : روزنامه سان بخش سوم مصاحبه خود با کارلو آنچلوتی ، مربی ایتالیایی رئال را منتشر کرد. این آخرین بخش از این مصاحبه است.

استقبال از کریستیانو در آنفیلد:” انگیزه کریستیانو همیشه بسیار بالاست اما مسلما جو دشمنی آمیز انگیزه او را بیشر می کند. البته نه ، حرفم را پس می گیرم، همین که به عنوان یک منچستری سابق به مصاف لیورپول برود به او انگیزه می دهد (می خندد).”

علاقه به لیورپول:” از سال 1984 لیورپول را دنبال می کردم. در فینال جام باشگاه های اروپا با رم مقابل آنها قرار گرفتم که در ضربات پنلاتی باختیم. همیشه باشگاه احساس برانگیزی بودند. شعار” هرگز تنها گام بر نخواهی داشت” بی نظیر است. هرگز شعاری مثل آنها را نشنیده بودم. چهارشنبه کمی زودتر وارد استادیوم می شوم تا این ترانه را بنشوم. برایم خیلی احساسی خواهد بود. گاهی در اینترنت سرچ می کنم تا این ترانه را پیدا کنم و آن را گوش بدهم. بی نظیر است.”

فینال 2005 استانبول:”یادم است که بین دو نیمه 3-0 برده بودیم و در پایان نیمه او 45 هزار هوادار لیورپول شعار “هرگز  تنها گام برنخواهی داشت” را می برای تیمشان می خواندند. بی نظیر بود. برای یک ایتالیایی شوکه کننده بود. 3-0 باخته بودند و نوز نا امید نشده بودند. این یکی از بی نظیر ترین خاطرات دوران فوتبالم بود. مسلما آن شعارها به تغییر شرایط لیورپول کمک کرد.”

انتقام:” دو سال بعد مقابل لیورپول در فینال قرار گرفتیم. با توجه به اتفاقات 2005 باید پیروز می شدیم و تقدیر همان طور رقم خورد.”

رئال مادرید:” یادم است که در روز معارفه ام به عنوان رئال سعی می کردم که بغضم را کتمان کنم. می دانستم که مهمترین و بزرگترین باشگاه دنیاست و از نظر حرفه ای خیلی خوشحالم که در این تیم کار می کنم.”

بیل:”گرت یکی از بهترین مربیانی است که در کنارش کار کرده ام. او در میان ده نفر برتر است. در سال اولش در رئال بی نظیر بود. برای یک انگلیسی آسان نیست که وارد این جو شود، به خصوص وقتی رقم بالایی برای خریدن یک بازیکن هزینه شده باشد.”