مرجع خبری رئال مادرید : باب پایسلی یکی از پرافتخار ترین مربیان تاریخ اروپا و برترین مربی تاریخ لیورپول است. او هشت سال بین سالهای 1974 تا 1983 در آنفیلد بود که شش لیگ ، سه جام باشگاه ای اروپا، یک جام یوفا ، سه لیگ کاپ، پنج جام اتحادیه و یک سوپرجام اروپا بدست آورد. او در کنار آنچلوتی تنها مربی تاریخ فوتبال است که سه بار قهرمان باشگاه های اروپا شده است. وی در فینال جام باشگاه های اروپا در سال 1981 توانست رئال را شکست بدهد. پایسلی در سال 1996 فوت شد و در وولتون در یازده کیلومتری لیورپول مدفون شده است. روی سنگ قبر او نوشت:”یک شخصیت عادی با دستاوردهای بزرگ.”

گراهام، یکی از پسرانش است که می گوید :” هواداران لیورپولی زیادی را می بینم و به من امید خاصی می دهند. آنها شخصیت پدرم را مورد تحسین قرار می دهم. او خیلی صمیمی و خونگرم بود. او 30 سال در در یک بانک فعالیت می کرد و حالا 13 سال است که در این کلیسا استراحت می کند.”

وی افزود :” فردا در بازی مقابل رئال روی سکوها خواهم بود. امیدوارم که کمتر از بازی با کوئینز پارک رنجرز اذیت شویم.”

گراهام گفت که رئال مادرید در سال 1977 تلاش کرده که پدرش را به خدمت بگیرد اما پایسلی ترجیح داده که در لیورول بماند:” جالب آن که آخرین قهرمانی اروپایی او هم مقابل رئال بود.”

وی در مورد مقایسه شدن آنچلوتی اب پدرش گفت :” آنچلوتی مربی بزرگی به نظر می رسد.سخت است که فوتبال حال و گذشته را مقایسه کرد. شرایط خیلی عوض شده است اما مسلما کسب سه جام در تنها یک باشگاه مشکل تر است.”