مرجع خبري رئال مادريد :  آلوارو آربلوا، مدافع رئال در مورد تقابل تیمش با لیورپول صحبت کرد.

به هم تیمی هایت در مورد آنفیلد چه گفتی؟
گفتم که چه جوی برایشان در پیش خواهد بود. هواداران در آن جا به کسی توهین نمی کنند اما با تمام قوا بازیکنان خود را تشویق می کنند. پس از پنج سال خیلی خاص است که در لیگ قهرمانان به لیورپول برگشته ام و با تیمی مثل رئال مادرید مقابل آنها بازی می کنم. جو بی نظیری وجود خواهد داشت. حتی کریستیانو رونالدو هم گفت که مشکل ترین زمینی بوده که در آن بازی کرده است. لیورپول روی حمایت هوادارانش به شدت حساب می کند.

می توانید این بازی را با بازی قبلی رئال در آنفیلد که با شکست 4-0 همراه شد مقایسه کنید؟
خیلی خوشحالم که به این جا بر می گردم اما از آن زمان خیلی چیزها عوض شده است. از آن تیم فقط جرارد، اسکرتل و لوکاس در لیورپول مانده اند. مقایسه کردن خیلی مشکل است.

شعار ” این جا آنفیلد است” را چطور می توانید شرح بدهید؟
توضیح دادنش خیلی مشکل است و حس کردنش خیلی آسان. شب های بزرگ در لیگ قهرمانان مملو از چنین احساسات خاصی هستند. وقتی سرود لیگ قهرمانان را می شنوی حس متفاوتی بازی می کنی. هر فوتبالدوست باید یک بار چنین شرایطی را تجربه کند. خیلی خاص است.

کریستیانو در بهترین لحظات دوران فوتبالش است؟
این سوال مربوط به رونالدوست. او بی نظیر است. اگر از خودش بپرسید می گوید که در سالهای قبل هم چنین حسی داشته است. برای ما حضورش درون زمین مهم است. تقریبا همیشه گل می زند. اعتمادی که به خودش دارد بی نظیر است. او همیشه می خواهد بهتر شود و همیشه همین گونه بوده است.

لیورپول را پس از پیروزی مشکل مقابل کوئینز پارک رنجرز کم خطرتر می بینی؟

اگر لیورپول ان بازی را 10-0 می برد هم حس ما عوض نمی شود. لیورپول آماده چنین شبهایی است. آنها بیش از ما به پیروزی نیاز دارند. جنگ زیبایی خواهد بود و بازی بسیار مشکلی در پیش است.

شرایط خامس رودریگز و چیچاریتو را چطور می بینی؟
همه روند هماهنگی آنها را می بینند. شرکت کردن خامس در کارهای تدافعی عالی است. مدافعان خیلی از او متشکر هستند. چیچاریتو هم در سطح خوبی است و گلهای خوبی زده است. دو خرید خوب هستند و مربی از داشتن آنها خرسند است.

کدام خطرناک تر است؟ آنفیلد یا طوفانی که امروز با سرعت 120 کیلومتر بر ساعت تجربه کردید؟
این طوفان زیاد خطرناک نبود. مسلما آنفیلد خطرناک تر است. آب و هوا یک خاطره خواهد بود. سعی می کنیم از این بازی لذت ببریم. مسلما جو بازی به سود ما نیست. می خواهیم در یک استادیوم اسطوره ای سه امتیاز را بگیریم. رئال مادرید هرگز تا کنون لیورپول را نبرده است.