مرجع خبری رئال مادرید : لیورپول و رئال امشب در آنفیلد برای دومین بار در تاریخ مقابل هم قرار می گیرند. مسلما برای دو تیمی که بیش از 15 قهرمانی و 1000 بازی اروپایی در کارنامه دارند رکورد عجیبی است اما این دو تیم کلا سه بار تا کنون مقابل هم قرار گرفته اند که حاصلش سه پیروزی ، شش گل زده و هیچ گل خورده برای لیورپول بود.

مسلما سرشناس ترین بازیکنان در بازی امشب استیون جرارد و ایکر کاسیاس خواهد بود. دو کاپیتانی که عمرشان را در باشگاه هایشان گذاشتند و در مسیر شکستن همه رکورد هستند.

جرارد از 9 سالگی لیورپولی شد و 679 بازی رسمی در این تیم داشت. ایکر کاسیاس نیز از همان سن به رئال امد و تا کنون 690 بار برای تیمش بازی کرده است. در مجموع روی هم 1369 بازی انجام داده اند. قط توتی با 790 بازی در رم و ژابی با 731 بازی در بارسا می توانند از میان بازیکنانی که امسال در چمپیونزلیگ حضور دارند، بیش از کاسیاس و جرارد فخر بفروشند.

این دو فقط دو بار مقابل هم قرار گرفته اند. پنج سال پیش در برنابئو جرارد فقط پنج دقیقه بازی کرد. او مصدوم بود و فقط در دقایق پایانی به میدان رفت. بنیتز پس از بازی گفت که خود جرارد می خواسته بازی کند. در بازی برگشت در آنفیلد جرارد به شدت تشوی شد. ایکر در آن بازی چهار گل خورد اما عملکرد خوبی داشت.

هر دو بازیکن در ماه های اخیر به خاطر عملکردشان انتقادات زیادی را تجربه کرده اند اما در هر حال هر دو را می توان مفاخر باشگاه هایشان دانست. جرارد هرگز در عمرش لیگ انگلیس را نبرده و یک چمپیوزنلیگ در کارنامه اش دارد. او با لیورپول از 2005 تا کنون فقط سه جام برده است : حذفی، اتحادیه و کارلینگ کاپ.