مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید انتقام شکست سال 2009 در آنفیلد را به شیرین ترین شکل ممکن گرفت.

رئال مادرید تا کنون در مقابل لیورپول پیروز نشده بود و حتی به این تیم گل هم نزده بود اما شاگردان کارلتو در یک نیمه سه گل زدند و در نیمه دوم بازی را با آرامش کنترل کردند تا یک پیروزی شیرین به همراه یک کلین شیت در آستانه الکلاسیکو رقم بخورد. گلهای رئال را رونالدو و بنزما (2) به ثمر رساندند.

آنچلوتی روز به روز بر محبوبیت خود در میان رئالی ها می افزاید. او سال گذشته از دورتموند و یوونتوس انتقام گرفت و بایرن را در خانه خودش له کرد. امسال نیز نوبت لیورپول بود که تاوان سال 2009 را پس بدهد. سرخ ها در یک شب کذایی رئال را با نتیجه چهار بر صفر شکست دادند اما کارلتو پس از پنج سال انتقام گرفت و یک شکست تاریخی را در آنفیلد رقم زد.

گل اول رئال با پاس طلایی خامس به عمق خط دفاع حریف و ضربه زیبای رونالدو به ثمر رسید. دومی روی پرواز بلند و ضربه سر تماشایی بنزما با ارسال کروس بود و سومی روی جنگندگی خوب په په که توپ را جلوی دروازه مهیا کرد تا بنزما گلزنی کند.

رئال با پیروزی سه بر صفر به رختکن رفت. رئال در نیمه دوم زیاد به آب و آتش نزد و طبیعی هم بود. شاید لیورپول خیلی شانس آورد که رئال شنبه با بارسا بازی دارد و نیازی به خسته کردن خود نداشت، در غیر این صورت ممکن بود که شاگردان برندن راجرز در خانه خود دو رقمی هم بشوند!

رئالی ها در نیمه دوم موقعیت های خوبی را داشتند که بهترین موقعیت توسط رونالدو از دست رفت. لیورپول نیز کمی بهتر از نیمه اول بازی کرد و فشار آورد اما نتیجه نگرفت.

به هر صورت این بازی مملو از روحیه برای رئال در آستانه الکلاسیکو بود.رئال در این بازی در مقابل تیمی که متخصص ضربات کرنر و ایستگاهی بود به خوبی مقاومت کرد و گلی نخورد تا اولین کلین شیت فصل در لیگ قهرمانان رقم بخورد. واران و په په سرحال و مطمئن بودند و آربلوا هم از پس وظایفش برآمد.  کروس چیزی از ژابی کم نداشت و کریم هم با دو گل درخشید. حالا رئال فقط سه امتیاز از سه بازی آینده برای قطعی کردن صعودش نیاز دارد.