مرجع خبري رئال مادريد : برندن راجرز از عملکرد رئال مادرید و لیورپول در آنفیلد تحت تاثیر قرار گرفت.

مربی لیورپول پس از شکست تیمش با نتیجه سه بر صفر اظهار داشت:”رئال مادرید صاحب تمرکز، جدیت ، کیفیت بود. آنها تیم بی نظیر و متواضعی را تشکیل داده اند. رونالدو بازیکن خارق العاده و باکیفیتی است. او عاشق بازی و تلاش است. همان طور که همه می گویند، بازیکن خارق العاده ایست.”

راجرز در مورد شکست در آنفیلد گفت:” وقتی در نیمه اول هس گل می خوری  کار در نیمه دوم خیلی مشکل می شود. از 20 دقیقه اول راضی هستم چرا که با جدیت عمل کردیم اما پس از دریافت گل اول همه چیز نا امید کننده بود. آنها کیفیت و تکنیک خود را نشان دادند. در نیمه دوم توپ را بیشتر کنترل کردیم اما وقتی چنین اختلافی وجود دارد کار مشکل است.”

وی در مورد عملکرد بالوتلی اظهار داشت:” تعویض و یک تصمیم تاکتیکی بود. باید بیشتر پرس می کردیم. رحیم نقشی را پذیرفت که به آن عادت نداشت اما عالی کار کرد. وقتی لالانا وارد شد بی وقفه فشار آورد. این کمترین چیزی بود که لیورپول نیاز داشت. باید به رحیم تبریک بگویم. در مورد تعویض پیراهن بالوتلی و په په بین دو نیمه هم باید بگویم که اساسا با این مسائل مخالف هستم و ترجیح می دادم که در پایان بازی این کار انجام شود اما این قضیه را باید به صورت درونی حل کنیم.”

راجرز در پایان گفت :” رئال مادرید بی نظیر است. کیفیت و تجربه آنها مشهود بود. آنها به حضور در بازیهای بزرگ عادت دارند. به دقایق آغازین بازی تیم خودم افتخار می کنم. بعد از آن نا امید نشدیم. تیم ما نسبت به رئال مادرید خیلی جوان است. مسلما می توانستیم روی گلهای دوم و سوم بهتر دفاع کنیم اما گل اول بی نظیر بود.”