مرجع خبری رئال مادرید: کریستیانو رونالدو به انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ اسپانیا برای ساعت و تاریخ ال کلاسیکو پرداخت.

رونالدو در ابتدا در مورد ال کلاسیکوی شنبه گفت:” مقابل بارسلونا بازی می کنم، نه مسی. این بازی در میان کریس و مسی نخواهد بود، در میان رئال و بارسا خواهد بود.”

وی در مورد برنامه ریزی بازی رئال – بارسا بیان کرد:” این برنامه را درک نمی کنم. چهارشنبه بازی داشتیم و شنبه باید مقابل بارسا بازی کنیم. برایم جزئیات مهم نیستند، این مهم ترین بازی ما خواهد بود. اصلا نمی توانم درک کنم چرا که از مدتها پیش برنامه ها مشخص  بود. باید به یک بازی مثل ال کلاسیکو با دید دیگری نگاه کرد. این بازی می توانست در روز یکشنبه برگزار شود. هر بازیکنی می داند که پس از بازی مشکلی مثل لیورپول بازی کردن با دو بازیکن با سه بازیکن خیلی فرق دارد. یکشنبه روز مناسبی برای این بازی بود. نمی خواهم از حالا توجیه کنم اما بازیکنی که در چنین سطحی حضور دارد حضور دارد می داند که استراحت دو روزه با سه روزه خیلی فرق دارد.”

وی در مورد بازی مقابل لیورپول بیان کرد:” می دانستیم که بازی مشکلی خواهد بود اما در 45 دقیقه اول عالی بودیم و لیاقت پیروزی را داشتیم. انگلیسشی ها فرهنگ متفاوتی نسبت به اسپانیایی ها و کشورهای دیگر دارند. برایم حمایت هواداران عجیب نبود چرا که ارادت خاصی به انگلیسی ها دارم. شرایط بسیار خوبی بود. مارسلو به شدت تشویق شد. به بازیکنان احترام زیادی می گذاریم. تکرار قهرمانی در اروپا ؟ چرا که نه. مرحله به مرحله حرکت می کنیم. می دانیم که بازی مشکلی خواهد بود. می دانستیم که بازی های مشکلی در پیش است اما خشوبین هستیم.”

رونالدو در مورد شرایط بدن خودش اظهار داشت:” حس خوبی دارم. روحیه ام بالاست. باید این روند را حفظ کنیم و به جلو حرکت کنیم. بارسا عالی بازی می کند و باید دید که چه خواهد شد.”

وی در مورد توافق خود با مربی برای تعویض شدن بیان کرد:” هیچ صحبتی در این باره با مربی نداشتم. آنچلوتی هر کاری که بخواهد را می تواند انجام بدهد. او می تواند بهترین تصمیم را برای تیمش بگیرد. کارلو خیلی باهوش است و با او پیش از بازی صحبت نمی کنم. مربی تفکر خوبی دارد و می خواست به من استراحت بدهد چرا که یک روز کمتر از بارسا استراحت می کنیم.”

کریستیانو در مورد عقیده پلاتینی مبنی بر استحقاق یک آلمانی برای کسب توپ طلا گفت:”هر کسی نظر خودش را دارد. من نمی توانم نظرم را به کسی تحمیل کنم. باید بهتر از سال قبل و چهار سال اخیر باشم. پاسخم را درون زمین می دهم.”

1140