مرجع خبری رئال مادرید : پیروزی 3-0 رئال مقابل لیورپول تا سالها در خاطر ” بی بی سی” خواهد ماند.

رئال ، اسطوره ای
هواداران بی نظیر لیورپول یک روز به نوه هایشان می گویند:” آنشب مقابل رئال در آنفیلد را از نزدیک دیدم” عملکرد انگلیسی ها در مقابل بهترین تیم تاریخ خیلی احساسی بود. به این کار در زبان شکسپیر می گویند:”احترام” از دقیقه اول تحت تاثیر قرار گرفته بودند. تیمی که ده بار قهرمان اروپا شده بود، در سرزمین بیتل ها درس فوتبال را خواند و از عشق فوتبالی، حرکات نابغه وار و تلاش فوق العاده اش گفت. لیورپول هیچ گلی نخورده بود و همیشه رئال را در بازیهای رسمی شکست داده بود. به همین خاطر بود که 3-0 که می توانست به شش گل هم برسد شایسته تحسین بود. بحث فقط جبران شکست 2009 نبود، این بار رئالی ها جبران کردند و عظمت فوتبال به همین است که جا برای انتقام باقی می گذارد. کروس، مودریچ، خامس، ایسکو، بنزما و رونالدو، گروه کر رئال را تشکیل می دادند. این سمفنی با هیجان 2500 رئالی همراه شد که به آنفیلد رفته بودند. غیرممکن است که تصور کنیم که چطور این پیروزی می توانست زیباتر شود. رئال مادرید همین گونه باید ببرد.

پادشاه رونالدو
رونالدو در پنج بازی خود در آنفیلد با پیراهن یونایتد هرگز گل نزده بود. بدین ترتیب یک چاش در مقابل او قرار گرفت وا و مثل شیر در قفس این چالش را بلعید. بازیکن پرتغالی می داند که چه کار می کند او این بار یک سوپرگل دیگر زد تا فقط یک گل تا رائول اسطوره ای فاصله داشته باشد. او با تواضع و شخصیت بی نظیرش به جلو حرکت کرد.

درود بر کریم
بازیکن فرانسوی در اروپا می درخشد. با دل دیشبش در 67 بازی چمپیونزلیگ 40 گله شد تا میانگین بی نظیری داشته باشد.

کاسیاس در راه برلین
کاپیتان یک عملکرد فوق العاده دیگر داشت تا نشان دهد که همچنان یک قهرمان است. سه توپگیری عالی داشت، به خصوص توپی که از آلن گرفت.مسلما می تواند دوباره خودش را به عنوان بهترین دروازه بان جهان مطرح کند. دستکش های طلایی او ما را به برلین، سرزمین کروس خواهد رساند.

توماس رونکرو