با عرض ادب

برای تماشای بازی رئال مادرید و بارسلونا با بلیط ورودی به مبلغ 10 هزار تومن (به همراه صرف آبمیوه) در ابتدا به تعداد نفرات هزینه مورد نظر را از طریق درگاه ورودی زیر پرداخت کنید. برای این کار تعداد نفرات را ضربدر ده کنید (مثلا برای پنج نفر 50 هزار تومان) و پس از پرداخت کد پیگیری + اسامی تمامی نفراتی که برای آنها جا رزرو کرده اید را به شماره ۱۰۰۰۱۰۴۶۰۵۲۲۷۹ پیامک کنید (خواهشمند است که از نام کامل و دقیق خود استفاده کنید چرا که احتمال چک شدن با کارت های شناسایی وجود دارد) و پس از آن منتظر پاسخ و دریافت کد که به منزله بلیط ورودی شما می باشد بمانید. برای سوال یا پرسش  به صفحه اینستاگرام مرجع مراجعه کنید یا به shoma@real-madrid.ir میل بزنید.

در صورتی که تا یک ساعت پس از ارسال پیامک توسط شما جوابی نرسیده است به این معنی است که پیامک شما دست ما نرسیده است. پس کد تراکنش را به صورت ایمیل برای ما بفرستید تا کد ورودی به شما ارسال گردد.

این بازی شنبه ساعت 19:30 برگزا رمی شود و هواداران رئال در نظر دارند که این بازی را در کافه ای 90 نفره در نزدیکی چهار راه ولیعصر تماشا کنند. صحبت هایی نیز با دکتر صدر و علیرضا دهقانی (گزارشگر شبکه ورزش) انجام شده و احتمال حضور آنها در جمع هواداران وجود دارد.

 

ظرفیت تمام شد