مرجع خبري رئال مادريد : برند شوستر، بازیکن اسبق رئال و بارسا در بازی تنیس خیریه شرکت کرد. وی گفت که رئال به خاطر خط هافبک قدرتمندش الکلاسیکو را خواهد برد.

وی در مورد امتناع مسی از تعویض شدن توسط انریکه گفت :” این بازیکنان همیشه می خواهند بازی کنند و در همه بازیها حضار باشند تا گل بزنند. اما ما مربی هستیم و م دستور می دهیم. در جریان این اتفاقات رخ می دهند. باید با بازیکن صحبت کنی و اختلاف را حل کنی.”

وی در مورد مقایسه رونالدو و مسی گفت :” نمی توانم فقط یکی را انتخاب کنم. دوست دارم هر دو در ترکیب باشند هر چند که می دانم که غیرممکن است. ماجرای مسی امسال کمی متفاوت است. کمتر گل زده و بیشتر پاس گل داده است، به خصوص به نیمار. کریستیانو اما مثل همیشه یک ماشین گلزنی است، هیچ چیز شبیه به او نیست. هر دو در سطح بی نظیری هستند.  این یک مشکل است که عملا پس از این دو بازیکن هیچ کسی وجود ندارد.”

شوستر در مورد احتمال توقف الکلاسیکو در صورت گلزنی مسی برای تجلیل این بازیکن گفت :” شخصا چنین کاری را درست نمی دانم. نیازی به تحریک کردن بقیه نیست. می شود از او در استادیوم تیم خودش تجلیل کرد، نه برنابئو. نمی دانم رکورد را می شکند یا نه اما این چیزها باید برای بازیکنان در وهله دوم قرار داشته باشند.در ابتدا بردن مهم است.”

وی در مورد پیش بینی خود از نتیجه بازی اظهار داشت:” به نظرم رئال با فاصله کمی پیروز خواهد شد. این حس من است. رئال به خاطر سبک و روحیه بالایش می تواند پیروز شود. کریستیانو هم شرایط خوبی دارد و خط هافبک رئال بهتر از بارساست. ایسکو، کروس، مودریچ و خامس خط هافبک رئال را تشکیل می دهند، چهار بازیکنی که به خوبی حفظ توپ می کنند. مسلما این یک برتری است. خط حمله دو تیم تقریبا برابر هستند، خط دفاع نیز همین طور اما رئال در خط هافبک برتر است.”

شوست در مورد خامس بین کرد:” او را مثل دی ماریا می بینم. نباید فراموش کرد که دی ماریا هم در سالهای اولش مشکلات زیادی داشت. او پس از دو سال یک فصل عالی داشت و دو فصل اولش زیاد جالب نبودند. خامس هنوز خیلی جوان است.فشاری که با توجه به قیمتش رویش وجود دارد خیلی زیاد است. این قیمت باعث می شود که فشارها رویش به شدت بالا باشد. در رئال باید به این چیزها عادت کرد.”