مرجع خبري رئال مادريد : پاکو بویو، دروازه بان اسطوره ای رئال روز پنجشنبه از حرفهای کریستیانو در انتقاد از برنامه ریزی لالیگا به سود بارسا حمایت کرد.

بویو اظهار داشت:” رئال بارها در این فصل چهار بعد از ظهر بازی کرده است. به نظرم تیمهای دیگر هم باید بیشتر در این ساعت بازی کنند. این یک ساعت خطرناک است. در سالهای اخیر تقریبا همیشه رئال بری  الکلاسیکوها کمتر از بارسا استراحت کرده است. در لالیگا، تلویزیون ها فرمان می دهند اما دوست داشتم که حداقل هر از چند گاهی رئال یک روز بیش از بارسا استراحت کند. بارسا هم بیشتر از این ها در ساعت چهار بعد از ظهر بازی کند.”

بویو در مورد بحث احتمال توقف الکلاسیکو برای تجلیل از مسی گفت :” تجلیل ها خوب هستند اما مدیر سازمان لیگ وقتی حرفی را می زند باید برای همه عمل کند. ممکن است که بازینانی باشند که رکورد بازیهای لالیگا، رکورد گل نخوردن ها و … را می شکنند. اگر تمجید قرار است انجام شود باید برای همه انجام شود، نه؟  این جا لیگ فوتبال است ، نه بسکتبال و قرار نیست که خبری از تجلیل باشد. در بسکتبال وقتی بازیکنی به هزار ریباند یا دو هزار امتیاز قرار می گیرد، بازی متوقف می شود و تایم اوت گرفته می شود تا از او تجلیل شود اما فوتبال فرق دارد.”

بویو بازی شنبه را یک دوئل زیبا خواند و گفت که کریستیانو می تواند تاثیرگذار تر از مسی باشد:” رونالدو بهترین و تاثیرگذار ترین بازیکن دنیاست. رئال مادرید خوش شانس است که بازیکنی را دارد که توپ طلا و کفش طلا را برده است و بهترین است.”

بویو در مرود بنزما گفت :” ّازیکن بزرگی است اما این را به خاطر بازیهای اخیر نمی گویم. او بازیکن متفاوتی است. مهاجمی است که گاهی به خاطر ناتوانی در زدن سی گل مورد انتقاد قرار می گیرد اما وقتی رونالدو هشتاد گل می زند، او نمی تواند هفتاد تا بزند. او به خوی وظایفش را انجام می دهد و پاس می دهد . تحرکش هم بالاست.”

دروازه بان اسطوره ای رئال در مورد ایسکو نیز صحبت کرد :” رئال مادرید خوش شانس است که ترکیب بی نظیری دارد. ایسکو یک بازیکن بی نظیر است و در نزد آنچلوتی می تواند توانایی هایش را نشان بدهد. او می خواهد در فرصت هایش کیفیتش را به رخ تیم بکشد. عالی کار کرده است و می داند که چگونه با مشکلات مقابله کند.”