مرجع خبري رئال مادريد : کریستیانو رونالدو، بازیکن پرتغالی رئال مادرید گفت که همیشه به یک شکل تمرین می کند و تمرین کردن مقابل بارسا با بازیهای دیگر برایش فرقی ندارد.

رونالدو بازی شنبه شب را یک بازی خاص خواند و گفت که امیدور است که هواداران از تماشای این بازی لذت ببرند. بازیکن پرتغالی اظهار داشت:”برایم فرقی ندارد که یک ال کلاسیکو، یک دربی یا هر بازی دیگری در پیش باشد. همیشه دوست دارم که کفش های جدیدم را آزمایش کنم و رنگ های جدیدی را برای کفشم داشته باشم.دوست دارم که در کفش هایم احساس راحتی کنم و به همین خاطر ال کلاسیکو بازی خاصی خوهد بود. امیدوارم که هواداران لذت ببرند و بتوانم گل بزنم.”

رونالدو در ادامه بیان کرد:” برای ال کلاسیکو مثل بقیه بازیها تمرین می کنم و نحوه آماده سازی من مثل همه بازیهای دیگر است. به نظرم بزرگترین جاه طلبی من این است که تا جایی که می توانم در بالاترین سطح بمانم. هر سال یک چالش جدید و متفاوت پیش روی من قرار می گیرد. امسال نیز تلاشم را مثل همیشه حفظ خوهم کرد. هدفم نیز مثل همیشه بهتر شدن است.”

وی در ادامه بیان کرد که تیمش باید مثل فصل گذشته باشد و سعی کند که بهترین نتایج را بگیرد و به تیم با ” گلها ، پاس گلها و حرکات” خود کمک کند.