مرجع خبري رئال مادريد :  کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید گفت که ترکیب رئال در الکلاسیکو تغییراتی خواهد داشت:” شگفتانه ها را دوست دارم. سال گذشته تغییرات ناگهانی در ترکیب جواب نداد و گاهی جواب می دهد. فردا نیز تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت.”

مربی رئال در مورد شرایط بارسا بیان کرد:” آنها یک مربی جدید و بازیکنانی جدید را پس از یک فصل بدون جام در اختیار گرفتند و انگیزه بالایی دارند اما تفکر بازی آنها تغییر نداشته است هر چند که با دفاعی منسجم تر و به صورت مستقیم تر بازی می کنند.”

مربی ایتالیایی در مورد په په گفت :” مثل راموس آماده است. به خوبی از مصدومیت هایشان ریکاوری کرده اند و فردا بازی می کنند.”

آنچلوتی در مورد مقایسه خط هافبک رئال با خط هافبک بارسا اظهار داشت :” فکر نمی کنم که صاحب برتری باشیم. آنها همیشه هافبک های خوبی داشته اند.”

وی در مورد کنایه اش به مسی پس از تعویض کریستیانو بیان کرد :” قصدم تحریک حریف نبود. به کار لوئیز انریکه و تمامی هم تیمی ها احترام می گذاریم. هر کسی فکر می کند که هدفم تحریک بوده است اشتباه می کند. چنین قصدی نداشتم.”

کارلتو در مورد تغییرات احتمالی در ترکیب اظهار داشت:” خیلی چیزها عوض شده است. درک متقابل داریم و با تلاشی که داریم تعاد ایجاد می کنیم. تیم به خوبی تمرین می کند. حالا یک آزمون در مقابل تیمی پیش رو داریم که به شدت اهل رقابت است. از کار تیمی راضی هستم . نمی دانم این بهترین فوتبالی است که از زمان آمدنم به رئال ارائه می دهیم یا خیر. ما می دانیم که چگونه باید بازی کنیم. ایده ما برای حمله و دفاع مثل همیشه خواهد بود. برای بردن باید بازی خوبی داشته باشیم. هیچ بازی در دنیا چنین کیفیتی ندارد. خوب دفاع کردن خیلی مهم است. مسلما انریکه نیز چنین تفکری خواهد داشت.”

وی در مورد بازی کردن یا نکردن سوارز بیان کرد:” این مشکل مربوط به من نیست. به عملکردش احترام می گذارم اما بازی کردن یا نکردن سوارز چیزی را برای ما عوض نمی کند. بازیکن بزرگی است و خبر خوبی است که بتواند در لالیگا بازی کند.”

مربی رئال در مورد پست های جدید خامس رودریگز و ایسکو آلارکون گفت :” کلید این است که بتوانند کیفیتشان را به تیم اضافه کنند. هماهنگ شدن آنها سان بود چرا که بازیکنان می دانند که چه می خواهیم و باید چه کار کنند. ایسکو همیشه سخت تمرین می کند. حالا فرصت طلب تر است چرا که از نظر بدنی شرایط بهتری دارد و حضورش در تیم ملی به او کمک کرده است. در مورد خامس هم خیلی از او راضی هستیم. در پستی بازی می کند که ما می خواهیم. باید مثل بازی آنفیلد باشد.”

مربی سابق میلان د مورد فشارها روی تیمش گفت :” طبیعی است. سال گذشته در لالیگا خوب نبودیم و امسال امیدواریم که عملکرد خوبی داشته باشیم و بهتر از سال گذشته ظاهر شویم. امیدواریم که نتیجه بهتری بگیریم.”

وی در مورد برنامه ویژه رئال برای مهار مسی بیان کرد:” برنامه ما مثل همیشه است. نمی خواهیم به مهاجمان حریف فضا بدهیم. به همین خاطر قرار نیست که فقط به یک بازیکن فکر کنیم، کل تیم را زیر نظر می گیریم. هیچ تیلی کامل نیست، ما هم کامل نیستیم. باید سعی کنیم که نقاط ضعف حریف را فکر کنیم. این بازی را کل دنیا می بینند، برای آماده شدن در این بازی هیجان زیادی دارم.”

آنچلوتی در مورد احتمال وجود شگفتانه در ترکیب تیمش گفت:” به شگفتانه فکر کرده ام. سال گذشته جواب نداد، گاهی جواب می دهد. در ترکیب شگفتانه هایی خواهیم داشت. طبیعتا تغییرت عجیبی در کار نیست. قرار نیست که با خط دفاع سه نفره کار کنیم اما احتمال دارد که یک هافبک را بیرون بکشم و به جایش یک مهاجم اضافه کنم یا برعکس. در مورد ترکیبی که اخیرا اعلام کرده ام باید بگویم که شاید راست باشد شاید هم شوخی کرده اشم.”

مربی رئال در مورد استراحت کمتر تیمش نسبت به بارسا گفت :” درک نمی کنم که چرا این بازی باید  عصر برگزار شود و نه شب . اما فکر می کنم که به خوبی ریکاوری کرده ایم و شرایط خوبی داریم. روبراه هستیم. هر دو تیم روند خوبی دارند. من به تیم خودم باور دارم ، به خصوص پس از عملکردی که در آنفیلد داشتیم. در فاز دفاعی خیلی بهتر شده ایم و اخیرا گلی نخورده ایم.”

آنچلوتی در مورد آخرین شرایط بیل اظهار داشت:” یک هفته است که مصدوم است و فردا بازی نمی کند. یکی از مهمترین بازیکنان ترکیب ماست. سال اولش عالی بود اما کار آسانی نداشت. او با لالیگا آشنا شده است و عملکرد خوبی دارد.”