مرجع خبري رئال مادريد : مطبوعات ورزشی مختلف از عملکرد رئال مادرید در آنفیلد تمجید کردند و شاگردان آنچلوتی را مورد ستایش قرار دادند.

ابولا:”رونالدو اولین گل آنفیلد را زد و رکوردی دیگر را ثبت کرد .رئال با نتیجه سه بر صفر بر لیورپول غلبه کرد و بی شسکت به صدر جدول گروهش رسید. رونالدو گل اول را زد ، طلسمش در آنفیلد را شکست و حالا یک گل تا رائول فاصله دارد.”

گاردین :” رئال و رونالدو به لیورپول درس دادند. در فوتبال وقتی حریفی کاملا برتر است چاره ای به جز پذیرش نیست. رئال مادرید به لیورپول نشان داد که باید چطور بازی کند. شاگردان آنچلوتی ویرانگر بودند، در نیمه اول سه گل زدند که یکی از آنها را دشمن سابق ، رونالدو زد که توسط آنفیلد تشویق شد. او یک بار دیگر نشان داد که چرا توپ طلا در اختیارش بوده است.”

تلگراف:”کریستیانو و بنزما، لیورپول را تحقیر کردند. نمایش امیدوارانه فوتبال در آنفیلد که باعث تمجید  تیم اسپانیایی شد. لیورپول لایق شکست بود. لیورپول در مقابل یک رئال باهوش کاری از دستش بر نمی آمد. انگار بازیکنان بزرگ در مقابل کودکان بازی می کردند.”

تایمز:” یک کریستیانوی بی نظیر ، لیورپول را به هم ریخت. لیورپول بدترین شکست اروپایی تاریخش د ر آنفیلد را تجربه کرد. بنزما و رونالدو تیم راجرز را به خطر انداختند. لیورپول نتوانست واکنش نشان بدهد و رئال قدرتنمایی کرد.”
اکیپ :” با بنزما، رئال مادرید توانست لیورپول را مقهور سازد. سفیدها ، سرخ ها را با یک نیمه اول عالی شامل دبل کریم شکست دادند. جو بی نظیری وجود داشت و تردیدی در برتری رئال نبود. رئال ، کابوس لیورپول بود. تیم آنچلوتی در آستانه الکلاسیکو اعتماد به نفسش بیشتر شد.”

گاتزتا دلوا اسپورت :” نمایش رئال مادرید در آنفیلد. پس از هفت گل بایرن به رم، رئال هم سه تا به لیورپول زد. رئال هرگز لیورپول را نبرده بود و رونالدو هرگز در آنفیلد گل نزده بود اما هر دو طلسم شکسته شد.”

اوله :” پادشاه این جاست. رئال مادرید پس از شروع بد در آنفیلد بازی را در بیست دقیقه تمام کرد. رونالدو و دبل بنزما به رئال پیروزی دادند. رونالدو فقط یک گل تا رکورد رائول فاصله دارد.