مرجع خبري رئال مادريد :  شنبه بهترین گلزن لالیگا در مقابل بهترین دروازه بان مسابقات قرار می گیرد. رونالدویی که در هفت بازی 15 گل زده به مصاف براویی می رود که در هشت بازی گلی نخورده است. هر دو با اختلاف در رنکینگ پی چی چی و زامورا صدرنشین هستند. بدین ترتیب رئال به عنوان بهترین خط حمله لالیگا به مصاف بارسا به عنوان بهترین  خط دفاع می رود.

کریستیانو بهترین رکورد تاریخ را با 15 گل در هشت هفته اول داشته است. و دو گل در سوپرکاپ اروپا مقابل سویا ، سه گل دیگر در چمپیونزلیگ زده است. او در 13 بازی 20 گل زده و فقط در دو بازی سوپرجام اسپانیا گل نزد. رونالدو در مسیر شکستن رکوردش در فصل 12-2011 با 60 گل در 55 بازی قرار دارد. در حال حاضر با این رکورد فصل را با 84 گل تمام می کند.

در نقطه مقابل براوو هشت بازی و 720 دقیقه است که گل نخورده است. او رکورد والدس با 686 دقیقه شکسته است و حالا می خواهد رکورد تاریخ لالیگا که توسط آبل رسینو در فصل 91-1990 ثبت شد را بشکند. در وازه بان اتلتیکو 1275 دقیقه گل نخورده بود.

کریستیانو و براوو تا کنون چهار بار در برنابئو مقابل هم قرار گرفته اند. براوو 18 گل در استادیوم رئال خورده که نیمی از آنها توسط رونالدو بوده است.