مرجع خبري رئال مادريد : آنچلوتی در مورد مسائل مختلف صحبت کرد. وی در مورد به مشکل خورد نایبر در بارسا گفت :” مشکل در مورد پستش بود. نمی شود مثلا پست رونالدو را عوض کنی. بازیکن با خودش می گوید که مشکل چیست ؟ باید با بازیکنان صحبت کرد. بازیکنان زیادی با کیفیت بالا وجود دارند اما بهترین بازیکن کسی است که در خدمت تیم باشند. ایبرا و رونالدو این گونه هستند.”

مربی رئال در مورد ایبرا گفت :” به عنوان یک مهاجم سخاوتمندترین بازیکنی است که دیده ام. آسان نیست که در این سطح سخاوتمند باشی اما ایبرا نشان داد که می تواند یک پاسور خوب باشد. ماتوئیدی با کمک او گلهای زیادی زد.”

وی گفت که حفظ توپ را به بازی مستقیم ترجیح می دهد و اظهار داشت :” حفظ توپ بی هدف نوعی فشار بیهوده ایجاد می کند.” و در ادامه بیان  کرد:”سبک تیکی تاکا در بارسا 80 درصد به خاطر بازیکنانی مثل ژاوی ، مسی و اینیستا بود. آنها مورد اعتماد بودند اما قرار نیست که مثلا در رئال این گونه باشد. با بازیکنانی مثل بیل و رونالدو نمی تون حفظ ت کرد چرا که باید تیم را بر اساس مشخصه های بازیکنان چید. کریستیانو بهترین بازیکنی است که با او کار کرده ام. بنزما را تحسین می کنم که می تواند در چندین پست بازی کند. ” و در ادامه گفت :” بنزما نه تنها در خط حمله بلکه در خط هافبک هم بازی می کند. بی همتاست.”