مرجع خبری رئال مادرید : رئال با پیروزی چهار بر یک در زمین کورنیا عملا صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کرد و حالا شاگردان آنچلوتی منتظر تقابل با اتلتیکو هستند.

رئال در این بازی علیرغم آن که به جز بنزما، خامس، کارواخال و ایسکو هیچ کدام از بازیکنان اصلی خود را نداشت اما عملکرد قابل قبولی داشت.

طبیعتا وجود این همه بازیکن ناهماهنگ در ترکیب در نیمه اول مشکل ساز بود اما شاگردان آنچلوتی شرایط را عوض کردند و علیرغم آن که کورنیا تا زمان 1-1 شدن نتیجه پایاپای رئال رقابت می کرد اما به لطف درخشش ایسکو و خامس این رئال بود که 4-1 پیروز شد.

دو گل اول را واران روی ضربات ایستگاهی خامس و ایسکو به ثمر رساند تا رئال با پیروزی دو بر یک به رختکن برود. گل کورنیا هم روی اشتباه محرز خط دفاعی به ثمر رسید.

رئال در نیمه دوم راحت تر بازی کرد. در ابتدا این چیچاریتو بود که با یک ضربه خوب از بیرون محوطه جریمه چهارمین گل رئالی خود را به ثمر رساند. پس از او مارسلو از ریباند شوت ایسکو استفاده کرد و چهارمی را زد تا خیال رئالی ها راحت شود.

در این بازی فقط بنزما که بازوبند کاپیتانی را بسته بود کم فروغ بود و بقیه بازیکنان عملکرد قابل قبولی داشتند. با این وضعیت بازی برگشت در روز دوازدهم آذر نیز به حالت کاملا تشریفاتی درآمد و کارلو می تواند در آن بازی هم به نفرات اصلی استراحت بدهد. تقابل با اتلتیکو در مرحله بعدی مسلما دوئل خاصی برای بازیکنی مثل ناواس خواهد بود که اولین بازی مهمش در رئال را تجربه خواهد کرد.