مرجع خبری رئال مادرید : مادریدیسموهای کاتالونیا پس از پیر.زی 3-1 در ال کلاسیکو در زمین اسپانیول حضور گرمی داشتند. کورنیایی های زیادی هم آمده بودند اما بخش زیادی از استادیوم را رئالی ها تشکیل می دادند.

جشن در کورنیا
بدبین ترین ها می گفتند که این کمترین کاری است که می تواند رئال مادرید آنچلوتی انجام دهد : پیروزی و گلباران کردن کورنیا. اما باید به یاد آورد که تیمهای دیگری مثل آلکورکون و رئال یونیون از دسته سه ما را در خانه هایشان شکست دادند و در مقابل آلیکانته، اخیا، مورسیا و شاتیوا مساوی گرفتیم. به همین خاطر باید به این پیروزی پرگل مقابل حریفی که انگیزه بالایی داشت به هواداران تبریک گفت. اما هیجان 30 هزار هوادار برای یک بازی کوپا دو چیز را نشان مید هد : 1- وقتی ایسکو بازی می کند، حداقل 7000 نفر در سکوها فقط برای دیدن او می آیند، مثل زمانی که بوترا در روزهای اوجش این کار را می کرد. جنون ایسکو یک پدیده روانشناسی است که درکش غیرممکن است. 2- قدرت جذابیت رئال مادرید مهارنشدنی است. استادیوم پاور8 تقریبا پر شد. این نشان می دهد که حتی در کاتالونیا هم مردم دیدن رئال را ترجیح دادند.

کاتالونیای سفید
جو کورنیا یادآور عظمت فوتبال بود. همه مادریدیسموهای کاتالونیا خود را به استادیوم اسپانیول رسانده بودند و آن جا را تبدیل به برنابئوی کوچک کردند. فریاد های :” مادرید مادرید” یا شعار معروف” چطور می توانم دوستت نداشته باشم” به ما یاداوری کرد که مادریدیسموها اهل استقامت هستند. کاتالان و مادریدیستا بودن یک افتخار بی نظیر است. رئال 108 کانون هواداری در کاتالونیا دارد. آنچلوتی همیشه به عرف های فوتبال پایبند بوده است و این بار به متعصبان رئالی در کاتالونیا پاداش داد. او ترکیبی از بازیکنان خوب و جوان را بازی داد. جای رونالدو، راموس، په په، کروس، مودریچ و ایکر خالی بود اما ترکیب توانمندی به زمین رفت. ایسکو و خامس حضور داشتند. رابطه این دو مثل یک ساعت سوئیسی است. پس از آن نوبت مارسلوی نوجوان مسلک بود که در سی دقیقه پایانی جشن را تکمیل کند. او اشتباه کرد که پاس پشت پا داد اما نمایش را با گل بی نظیر ، استپ های فوق العاده اش و پشتک هایش تکمیل کرد. او به ما نشان داد که فوتبال یک سرگرمی است ، نه یک عذاب

کورنیای بزرگ
مردم شهر استوپا می توانند به شاگردان جوردی راجر افتخار کنند. جدیت، تمرکز و تحرک این تیم بی نظیر است. گل عالی اسکار مونیوز پاداش تلاش خوب این تیم بود اما واران درون زمین کاری کرد که نشان دهد مصدومیت مینیسک خود را فراموش کرده است و می خواهد جای په په و راموس را بگیرد. رافائل مغز و سر خوبی دارد…

دسیمای دیگر
پس از شکست از اتلتیکو در دربی لالیگا، آنچلوتی و تیم بی نظیرش ده برد پیاپی کسب کردند که رکورد دوران مربیگری استاد ایتالیایی شکسته شد. این آمار هیجان را در میان هواداران به اوج رساند.