مرجع خبري رئال مادريد : تشویق ایسکو در استادیوم کورنیا کم کم تبیدل به یک موضوع کاملا عادی در فوتبال اسپانیا می شود. جنون ایسکو همه جا را گرفته است. بازیکن مالاگایی با فوتبالش جادو می کند ، او نه تنها مادریدیسموها را به وجد می آورد (برنابئو پس از بازی خوبش مقابل بارسا ایستاده او را تشویق کرد) بلکه به هر استادیومی می رود مورد تشویق قرار می گیرد مثلا در بازی تیم امیدها در کادیز مقابل صربستان تشویقف شد، همین طور در سیوتات والنسیا ، انفیلد و … حتی برخی بازیکنان کورنیا مثل کابایه در موردش گفتند :” او مثل یک ماشین است”

ایسکوی 22 ساله در اوج پختگی به ثمر می برد. او که دو ماه پیش پدر شد، سه سال است که به همراه همسرش در محله هورتالزا در مادرید زندگی می کند. او زندگی آرامی دارد. عاشق سینما، لیگ بسکتبال آمریکا و پلی استیشن است.

روند هماهنگی ایسکو با رئال عالی بوده است. بازیکنان جوان مثل کارواخال و ناچنو به علت سنشان بهترین دوستانش هستند اما بازیکنان قدیمی تر مثل راموس و دیگر ستارگان هم دوستش دارند. خ0امس به ستایش از او پرداخت و گفت :” هیچ بازیکنی به اندازه او در ترکیب رئال مرا شگفت زده نکرد.”

ایسکو اعتماد آنچلوتی را هم برانگیخت به شکلی که کارلتو به خاطر او سیستم را از 3-3-4 به 2-4-4تغییر داد. یکی از اتفاقات جالب هفته گذشته وقتی بود که در مراسم معارفه شرکت نفت قطر به عنوان اسپانسر جدید باشگاه، آنچلوتی به شوخی شعار داد:” ایسکو، ایسکو …”تا با برنابئو همصدا شود.

ایسکو در مقابل جوی که برایش چندان خوب نبود به لطف تلاش و فداکاری هایش در ترکیب رئال جا افتاد. البته او همچنان متواضع است و کودکی خود را از یاد نبرده است. کارلتو در آغاز حضور ایسکو در رئال سعی کرد که از او به عنوان مهاجم کاذ استفاده کند اما نتیجه نگرفت. حالا او در پست ایده آلش که کمی عقب تر است خوش می درخشد. خط هافبک رئال با خامس – مودریچ – کروس – ایسکو تبدیل به یک خط هافبک رویایی شده است و حالا سوال این جاست، در زمان بازگشت بیل چه کسی از ترکیب کنار می رود؟