مرجع خبري رئال مادريد : کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل گرانادا گفت :” جوایزی که بازیکنان رئال بردند برایم عجیب نبود.

دونده ترین و زیباترین بازی در تیم:” از روندی که داریم راضی هستیم اما همه بازیها مثل یک آزمون هستند. بازیهای گذشته مربوط به گذشته هستند. در گرانادا می خواهیم که روندمان را ادامه بدهیم اما هرگز نمی دانیم چه می شود.”

ترکیب:”شرایط په په و مودریچ مشخص نیست.بیل، کوئنت رائو و خسه همچنان مصدوم هستند.”

کاپاروس:” مربی و تیمشان عوض شده است. بازی مشکلی خواهد بود. تیمهای کاپاروس بسیار بانظم هستند و ضد حملات خوبی دارند. باید از این حیث خیلی مراقب باشیم و بازی خودمان را درون زمین انجام دهیم.”

نقش خدیرا:” او و ایارا خیلی مهم خواهند بود. خدیرا چهارشنبه خوب بازی کرد.قرار نیست که کل فصل کروس و مودریچ بازی کنند. به چهار هافبکمان اعتماد داریم هر چند که مشخصه های آنها متفاوت هستند.”

تغییر سبک با خامس و کروس:”رفتار تیمی بدون توپ عوض شده است. به همین خاطر حمله کردن آسان تر است.”

بحث در مورد جوایز:” جوایزی که بازیکنان رئال بردند یک شگفتی نبود. برایم عجیب نیست که راموس، مودریچ یا کریستیانو که بهترین در دنیاست جایزه ببرند.”

صدرنشینی تا کریسمس:” هر اتفاقی محتمل است. باید خوب بازی کنیم. اهداف فعلی ما کوتاه مدت هستند.”

فیکس بودن بیل:” بیل لایق بازی کردن است. او یکی از بهترین بازیکنان دنیا و یکی از مهمترین بازیکنان ترکیب ماست.”

کاپاروس و پاره کردن روزنامه مارکا:” هر کسی انگیزه ای دارد. کار کاپاروس را دیده ام. هر کسی سلیقه خودش را دارد. من هرگز چنین کاری نمی کنم.”

ایسکو :” عالی بازی می کند. امیدوارم که تا آخرین لحظه فصل روندش را ادامه بدهد. می تواند در کنار بیل بازی کند. این کار را قبلا کرده و موفق بوده است.”

لالیگا:”سعی می کنیم آن را ببریم. اگر بخواهم انتخاب کنم چمپیونزلیگ مهمترین تورنمنت دنیاست.”

زیدان:”ّا او صحبت کردم. امیدواریم محرومیتش لغو شود.”

مارسلو، رکورد دار توپربایِ:”او می تواند با ثبات و کیفیت بازی کند. همیشه ثبات نداشته اما حالا دارد. می تواند به تیم در فاز هجوکی کمک کند. او خیلی خوب تمرین می کند و بهتر شده است.”

چرخش در مقابل گرانادا با فکر لیورپول:”فعلا به آن فکر نمی کنیم. در حال حاضر فقط حضور په په و مودریچ مشخص نیست.”