مرجع خبری رئال مادرید: کریستیانو رونالدو امروز دو جایزه جدید دریافت کرد: پی چی چی به عنوان آقای گل فصل گذشته و دی استفانو به عنوان بهترین بازیکن لالیگای پارسال.

رونالدو در این مراسم اظهار داشت:” امسال نمی توانم دون آلفردو را ببینم. خیلی حیف شد. او را تحسین می کردم و شخصتی بی نظیری داشت. مقایسه شدنم با او یک افتخار بزرگ است. به من انگیزه می دهد تا بهتر شود. او کسی بود که همه چیز را در دنیا بدست آورد. تکرار عملکرد من و تیم در سال گذشته آسان نیست اما اگر مثل پارسال باشیم نشان می دهد که خوب کار کرده ایم. هدفم کسب جوایز تیمی و فردی است. سخت تلاش می کنم تا این جوایز را بدست بیاورم. به همین خاطر این که سال بعد دوباره برای کسب جوایز این جا باشم نشانه خوبی است.”

وی در ادامه گفت :” هر کسی سبکفکر و کار خاص خود را دارد. فوتبال بازی کردن را دوست دارم و سعی می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم. از موفقیت و پیروزی خسته نمی شوم. خوب است که در بهترین روزهایم هستم و سعی می کنم که بهتر از سال قبل باشم. امیدوارم بهترین سطحم را داشته باشم. خرسند هستم، تیم خوب کار می کند و بهتر شده است. آمار گلها و پاس گلهای من بد نیست و می خواهم به یاد گرفتن ادامه بدهم.”