فقط می تواند یک نابینا به نویر رای ندهد . این حرف درسایت بارسا زده شد ، انها اعتقاد دارند که نویر لایق توپ طلاست . بارسایی ها خودشان فهمیده اند که مسی لایق عضو سه نامزد توپ طلا هم نیست، انها وسایت های ورزشی میخواهند عملکرد نویر را بزرگ جلوه بدهند. اما برای ریالی ها بهترین بازیکن اروپا را لایق توپ طلا میدانند. در اینجا خواهید فهمید چرا نویر لایق توپ طلا نیست.
سطح دو لیگ . بوندس لیگا دیگه تبدیل شده به بایرن لیگا انها بدون هیچ استرسی تیمشان می تواند تا چندین سال قهرمان شود مگر اینکه حریف دیرهنه ی خود را تضیف نکند. نویر در تیمی بازی میکند که هیچ مهاجم زبر دستی وجود ندارد که دروازه ی او را باز کند و به لطف دفاع خود کلین شیت میکند پس چرا شاهد کلین شیت های نویر در لیگ قهرمانان نیستیم. اما رونالدو که اگر دریک بازی گل نزند باعث تعجب میشود. او درلیگی بازی میکند
که تیم هایش قوی هستند حداقل قوی تر از بایر لیگا، رونالدو گلزن است وخود را در موقعیت گل قرار می دهد او گل میسازد و گل میزند حرفی درمورد رونالدو در لیگ وجود ندارد. چون امارو ارقام خیلی بهتر می تواند این ماشین گل زنی را به شما نشان بدهد به قول دهقانی (گزارشگر شبکه ورزش) هر دقیقه باید منتظر رکورد شکنی از او باشیم.
جام جهانی
شاید نقطه ی قوت نویر تو این جام جهنی باشد ولی این عادلانه نیست تیم المان را با پرتغال مقایسه کنیم زیرا تنها امیدکشور پرتغال رونالدو هست اما در کشور المان همه ی امید ها به کل ان تیم است. نویر دروازه بایی است که زیاد جلو میاید و اگر مهاجمین باهشوشی در جام جهانی در مرحله حذفی وجود داشت دروازه او گل باران میشد مثل نیمه نهایی فصل در سی ال، که زیاد جلو می امد و نزدیک بود از فاصله های دور دروازه اش باز شود او پست اصلی خود را رها کرده و به دفاع میپردازد. رونالدو در جام جهانی با مصدو میت وارد شد وعملکرد درخشانی نداشت تیم پرتغال وابستگی  به رونالدو مصدوم داشت و در حد ممکن ظاهر شد
و در اخر
نویر دروازه بانی هست که اگر بی انصافی نکنیم دارای نقاط ضعف و قدرتی است که مهاجمین مثل رونالدو ان را می شناسند. نویر به لطف لیگ اسان و تیم ملی بسیار قوی حرف هایی برای گفتن دارد که نه در حد توپ طلا او اگر مهاجمی قوی رو به رویش قرار بگیرد نمی تواند کاری کند او در ضربات سر خیلی ضعیف عمل میکند که حتی بالوتلی و اومامیانگ هم توانسته اند دروازه او را باز کنند رونالدو که جایه خود دارد. رونالدو هم در کنار بازیکنانی خوب بازی میکند ولی ریال تبدیل به قولی شده که رونالدو مثل شاخ های تیز ان تبدیل شده و هیچ دوازه بانی نمیتواند جلوی این قول و بااین شاخ خطر ناک را بگیرد .اگر بلاتر صبح از خواب بلند شود و یک هو جادو نشود توپ طلا را باید به ماشین بزرگ گلزنی داد. به نظر من بهتر است( یک نابینا ی عاقل به رونالدو رای بدهد تا یک دیوانه ای که دوتا چشم دارد)
عادل