مرجع خبري رئال مادريد : کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل ایبار شرکت کرد.

جایگزین مودریچ:” هنوز تصمیم نگرفته ام اما دو گزینه داریم: ایسکو و خدیرا. مودریچ بازیکن بسیار مهمی بود اما ترکیب خوبی در اختیار داریم و می توانیم جایش را پر کنیم. با ایسکو صحبتی نکرده ام چرا که خودش می داند چه کار کند. او توانایی بازی در هر پستی که بخواهیم را دارد. خدیرا نیز روبراه است. دوست داریم قراردادش تمدید شود. فعلا وقت صحبت در این باره نیست. خودش ترجیح می دهد که در رئال بماند. اگر خدیرا آماده باشد بازی می کند در غیر این صورت ایسکو در ترکیب قرار می گیرد.  ایسکو مشکلی برای حضور در آن پست ندارد. سیستم چرخشی برای انگیزه دادن به تیم خوب است. مدران تا زمان بازگشت او در تمرینات شرکت می کند.”

حرفهای ژابی :” طبیعی است که این حرفها را بزند چرا که نویر هم تیمی اوست اما کمتر کسی است که رونالدو را لایق توپ طلا نداند و ژابی یکی از آنهاست. اگر بحثی در مورد توپ طلاست باید مربوط به توپ طلای 2015 باشد چرا که در مورد این دفعه هیچ بحثی وجود ندارد و باید رونالدو آن را ببرد. هر کسی ممکن است نظری بدهد اما او از نظر فردی و تیمی همه چیز را ببرد. 17 گل در چمپیونزلیگ زده است. کاسیاس یا نویر؟ نمی خواهم نظری بدهم. من از ایکر راضی هستم.”

ایارامندی:” به او نیاز داریم . امیدواریم که هفته بعد بتواند بازی کند. او سال گذشته کنار ژابی بازی کرد و امسال هم می تواند کنار کروس بازی کند. پس از بازی با دورتموند فشارها زیاد بود اما حالا آماده است.”

مسی در رئال:” بازیکنان باکیفیت می توانند در هر تیمی که بخواهند بازی کنند.”

ایبار :” به حریف احترام می گذاریم.برنامه بازی خود را حفظ خواهیم کرد و علیرغم کوچک بودن زمین سعی می کنیم که مثل همیشه بازی کنیم. پیش از بازیهای ملی سرحال بودیم. همه بازینان به جز مودریچ با آمادگی از بازیهای ملی برگشتند.”

کلید موفقیت :” بازیکنان حرفه ای هستند و تصمیمات مربی را می پذیرند. بازیکنان حرفه ای هستند و با انگیزه کارشان را می کنند.”

خسه :” فشار یروی او نمی آوریم. در تمرینات شرکت می کند. به زودی برمی گردد. مدت زیادی از میادین دور بوده است.”