مرجع خبري رئال مادريد : کریستیانو رونالدو به رکوردشکنی ادامه می دهد. یکی از رکوردها مربوط به پنالتی های او در لالیگاست.

ستاره پرتغالی در لالیگا برای رئال 44 پنالتی زده است و فقط یک پنالتی تا شکستن رکورد هوگو سانچز فاصله دارد. مهاجم مکزیکی از 45 پنالتی خود 35 تا را گل کرده بود و رونالدو از 44 پنالتی 41 تا را به گل تبدیل کرده است و میانگین بی نظیری دارد.

رونالدو 93.18 درصد از پنالتی هایش را گل کرده است. پس از او میشل با گل کردن 28 تا از 34 پنالتی خود قرار دارد. پیری و خوانیتو 23 تا از 28 پنالتیشان را گل کردند و هیرو هم از 25 پنالتی که داشت 21 تا را گل کرد. رونالدو در صورتی که صاحب یک پنالتی دیگر شود و آن را گل کند به رکورد پاکو خنتویی می رسد که از 17 =نالتی 16 تا را گل کرد و به 93 درصد پنالتی درست رسیده بود.

رونالدو تا کنون مقابل 51 حریف از زمان پیوستن به رئال قرار گرفته که به استثنای دینامو زاگرب به همه این حریفان گل زده است. ستاره پرتغالی در لالیگا مقابل 11 تیم قرار گرفته که به همه آنها گلزنی کرده است.رونالدو در این فصل مقابل کوردوبا، بازل ، لودگورتس و لیورپول هم گل زد تا شمار رقیبانی که به آنها گل زده را به 50 برساند.

رونالدو در این فصل در همه بازیهایش در لالیگا گلزنی کرده است و از سویی او با 18 گل لالیگایی پنج گل بیش از ایبار زده است!

رونالدو امسال می خواهد 67 گل بزند و به تیم برای لالیگا کمک کند ، رکوردی که با میانگین فعلی او دور از دسترس نیست. ستاره پرتغالی در دو فصلی که آقای گل لالیگا شد نتوانست قهرمانی رئال را ببیند و تیم به قهرمانی در لیگ نرسید.برای پیدا کردن آخرین باری که او در لالیگا گل نزد باید به بازی مقابل وایادولید در فصل گذشته برگردیم که در آن بازی فقط 15 دقیقه بازی کرد.