مرجع خبري رئال مادريد :گرت بیل ، بازیکن ولزی رئال مادرید در مصاحبه با تلگراف گفت :” اگر به رئال نمی پیوستم در تاتنهام می اندم. نسبت به ماندن در آن جا هیجان زده بودم اما بردن چمپیونزلیگ یک آزمون بی نظیر بود و می خواستم حال و هوایم عوض شود.”

رونالدو:” مسلما یادگیری از بهترین بازیکن دنیا بی نظیر است. به من خیلی توصیه می دهد. هر روز چیز جدیدی از او یاد می گیرم. به من کمک کرده است که بازیکن بهتری شوم. گاهی با هم شوخی می کنیم اما مهم بازی کردن است . رابطه خوبی با هم داریم.”

بهتر شدن:” سعی می کنم به سطح رونالدو برسم. برای این کار باید کار با پای راستم را بهتر کنم.”

آینده:” تیم خوبی داریم و می دانیم که می توانیم دست به کار بزرگی بزنیم.”

ویلاش بواس:” همیشه از او متشکرم. به من این باور را داد که می توانم نبض یک بازی را در اختیار داشته باشم.”

ولز:” قبلا این بودند:” می توانستیم بهتر باشیم” اما حالا مطمئنیم که بهتر خواهیم شد. تیم بسیار جوانی داریم و من سعی می کنم که به بقیه از طریق تجربیاتم کمک کنم.”

تشنگی:” باید سعی کنم که رهبر تیم باشم. اهل صحبت کردن نیستم اما امیدوارم که با سختکوشی حرکت کنم.”

لیگ قهمرانان:” دیدن پیغام های هواداران تاتنهام بی نظیر بود، به خاطر عملکردم در لیگ قهرمانان به من تبریک گفتند. همچنان دوست دارم آرسنال ببازد و تاتنهام ببرد. یکی از خاطراتم از فینال لیگ قهرمانان مربوط به درد گرفتن زانویم پس از جشن گرفتن گلزنی مقابل اتلتیکو در لیسبون است.”

اسپانیولی:” همچنان هر هفته به کلاس می روم. حالا بیشتر می فهمم. صحبت های تیمی را می فهمم چرا که در جلسات، مربی زیاد تند حرف نمی زند (می خندد) یادگیری یک زبان خوشایند است و به همین خاطر دوست دارم آن را یاد بگیرم.”

خانواده:” همچنان با خانوده ام به زمانی که نه یا ده ساله بودم صمیمی هستم. از نظر من هیچ چیز عوض نشده است. فوتبال بازی می کنم اما زندگی ام در خارج از زمین فوتبال خیلی ساده است و فرقی نکرده است. دوستان و خانواده ام به من کمک می کنند تا ثابت قدم باشم.”

هماهنگی با رئال :” مشکل بود. همیشه هماهنگ شدن با یک تیم و کشور جدید مشکل است. غذاها کلیدی بودند. یک آشپز اختصاصی در اختیار ما قرار دادند. مثل این بود که هر شب غذای بیرون را بخوریم. برخی چیزهای دیگر هم با انگلیس فرق داشتند ، مثلا شکلات. این جا هم شکلات شیری هست اما فرق دارد. وقتی به انگلیس سفر کنم شکلات های آن جا را با خودم خواهم آورد!”