مرجع خبری رئال مادرید : فرناندز بوربالان برای بازی دیشب انتخاب درستی بود. با توجه به تجربه اش توانست که کنترل بازی را بدست بگیرد و به تیم کگمک کند. البته اشتباهاتی هم داشت که دو تایش توسط دستیارانش بودند و یکی توسط خود داور.

در دقیقه 17 بنزما مدعی بود که آبراهم رویش پنالتی کرده است اما در حقیقت این بیل بود که روی این مدافع خطا کرد و بعد برخورد او با بنزما انجام شد پس پنالتی در کار نبود. در دقیقه 22 رونالدو به بنزما پاس داد که مسلما آفساید بود، پس از آن بازیکن فرانسوی به رونالدو پاس داد که او هم در آفساید بود و گل خامس زده شد. این صحنه دو آفساید داشت و پنالتی مشخص بود.

در دقیقه 69 روی گل سوم بازیکنان ایبار مدعی بودند که مارسلو در موقعیت اوت توپ را کنترل کرده است اما حرفشان صحت نداشت اما وقتی خامس سانتر کرد توپش در اوت بود و این گل هم باید مردود می شد. باز هم کمک داور اشتباه کرد. در دقیقه 74 بازیکنان ایبار ادعا کردند که کارواخال هند پنالتی کرده است اما عمدی نبود و پنالتی در کار نبود. در دقیقه 81 پنالتی روی کاشته رونالدو و هند بازیکن ایبار به درستی گرفته شد. در دقیقه 85 پنالتی مشخص ایرورتا روی بنزما گرفته نشد. توپ در جریان بازی بود و باید پنالتی گرفته می شد.

اوریزار آزپیتارته