مرجع خبری رئال مادرید : در حال حاضر یک ابهام در ترکیب رئال وجود دارد : استفاده از یاران ذخیره یا یاران اصلی در مقابل بازل.

بازی مقابل بازل عملا حالت تشریفاتی دارد. صعود رئال به مرحله بعدی قطعی شده است و صدرنشینی نیز در صورتی که رئال چهارشنبه بیش از چهار گل نخورد قطعی است. در نقطه مقابل رئال 14 بازی پیاپی قبلی خود را برده است و یک پیروزی تا رکورد تاریخ باشگاه که در اختیار مربی چلسی و مونیوز است فاصله دارد.

رئال از سویی پس از بازی مقابل بازل باید یک بازی بسیار مهم در روز شنبه در لاروسالدا مقابل مالاگا باشد ، بازی که برای حفظ صدرنشینی حائز اهمیت بسیاری دارد.

در چنین شرایطی کارلتو مطمئن نیست که از بازیکنان ذخیره مقل آربلوا ، واران، ناچو ، کوئنت رائو، خدیرا ، چیچاریتو یا حتی ناواس مقابل بازل استفاده کند تا تیم با روحیه کامل به مصاف مالاگا برود یا در سوئیس به دنبال حفظ روند پیروزی های پیاپی باشد.

رئال در صورتی که بتواند دو بازی بعدی خود مقابل بازل و مالاگا را ببرد به رکورد 16 پیروزی پیاپی می رسد و رکورد تاریخ باشگاه را می شکند. پس از آن نوبت سه بازی آسان پیاپی در برنابئو خواهد بود : کورنیا، سلتا و لودگورتس. پس از آن رئال به خانه آلمریا می رود و راهی مراکش می شود. در صورتی که تیم آنچلوتی همه این بازیها را ببرد تا کریسمس به رکورد 22 پیروزی پیاپی دست می یابد و رکوردی جاودانه را ثبت می کند. در چنین شرایطی هنوز آنچلوتی مطمئن نیست که مقابل بازل از سیستم چرخشی استفاده کند یا خیر.