مرجع خبری رئال مادرید : کارلو آنچلوتی ، مربی ایتالیایی رئال در مصاحبه ای مفصل گفت که اگر به لیگ ایتالیا برگردد فقط مربی میلان خواهد شد.

مربی ایتالیایی در مصاحبه ای با رسانه های ایتالیا اظهار داشت:” تا 2016 قرارداد دارم اما در حال صحبت در مورد تمدید هستیم.”

آنچلوتی در مصاحبه با لارپابلیکا گفت :” اگر دیر یا زود به ایتالیا برگردم فقط مربی میلان خواهم شد و البته فقط به عنوان مربی فعالیت خواهم کرد. مربیگری در تیم ملی ایتالیا؟ کونته خیلی خوب است. ایتالیا هر 12 سال یک بار به فینال جام جهانی می رسد و هر 24 سال یک بار قهرمان می شود. من باید در سال 2030 مربی ایتالیا شوم. در آن زمان 71 ساله خواهم بود پس هنوز فرصت دارم!”

کارلتو در مورد روی آوردن شاگردان سابقش به مربیگری بیان کرد:”هرگز فکر نمی کردم که اینزاگی، گتوزو و سیدورف مربی شوند اما اگر از من چیزی یاد گرفته باشند و تبدیل به مربیان بزرگی شوند خوشحال می شوم. آیا سیدورف فرصتش را سوزاند ؟ به دست گرفتن اخیتار یک تیم در میانه فصل مشکل ترین کار است. در یوونتوس و پاریسن ژرمن چنین تجربه ای را داشتم. کلارس سعی کرد که با جوی بجنگد که با پذیرش تغییر مخالف بود. امیدوارم هم او و هم بقیه مثل من غریزه خوبی در انتخاب گزینه هایشان داشته باشند.”

مربی ایتالیایی رئال مادرید در مورد انتقاد کونته از این که بازیکنان ایتالیایی فاقد عطش لازم برای موفقیت هستند اظهار داشت:” می ترسم که این قضیه صحت داشته باشد. مسلما آینده در اختیار جوانان خواهد بود. وراتی شخصیت و اراده بی نظیری برای کسب موفقیت دارد. پس از او نوبت دارمیان، دی شیلیو، الشعراوئی ، اینسینیه و دستروست. از نظر فنی زیاد بد نیستیم.”

وی در ادامه اظهار داشت:” فوتبال ایتالیا از مادرید چطور به نظر می آید؟ نگران کننده است. همه کشورها پیشرفت می کنند اما ایتالیا در جای خود ایستاده است. خالی بودن سن سیرو ناراحت کننده است. هیجان نسبت به کالچیو از دست رفته است. لیگ ایتالیا افسونگری کمی دارد و قهرمان ها را جذب نمی کند. استادیوم ها و تجهیزاتشان مشکل اصلی هستند. شاید برگزاری یک رویداد بزرگ بتواند یک راهکار برای حل این مشکل باشد. برای آلمان در جام جهانی 2004 این اتفاق رخ داد ، برای فرانسه نیز در یورو 2016 این تحول رخ خواهد داد.”

آنچلوتی در مورد نقش استادیوم ها در درآمدزایی باشگاه ها بیان کرد:” باید ورزشگاه ها تحت تملک باشگاه ها باشند. یوونتوس این کار را کرده است. منچستریونایتد از ورزشگاه خود 180 میلیون درآمد دارد و میلان فقط 20 میلیون یورو. افکر نمی کنم مالیات نقشی داشته باشد. در اسپانیا مالیات 50 درصد است اما رئال می خواهد که با گسترش استادیوم برنابئو راه های درآمدزایی خود را افزایش بدهد. رئال مادرید سالانه سه میلیون بازدید کننده از طریق موزه خود جذب می کند.”

مربی ایتالیایی در مورد محدودیت حضور 25 بازیکن در ترکیب هر تیم سری آ بیان کرد :” اکنون در ترکیب رئال 22 بازیکن داریم. در ایتالیا استفاده از بازیکنان جوان تر مشکل تر است چرا که تیم رزرو وجود ندارد. پارسال در رئال پنج بازیکن جوان که چهار تایشان اسپانیایی بودند و توسط تیم رزروهای رئال ساخته شده بودند را در اختیار داشتم: موراتا، خسه رودریگز، کارواخال ، ناچو و کاسمیرو.”

آنچلوتی در بخشی از صحبت هایش در ارتباط با بالوتلی اظهار داشت:” او باید جایگاهش را پیدا کند تا در سرازیری بیافتد. دیر یا زود در لیورپول موفق خواهد شد اما همه چیز بستگی به خودش دارد. خدا به آنهایی که حواسشان به خودشان هست کمک می کند. وقتی در پاریسن ژرمن بودم به سراغ خرید او رفتم. یک یوروی بی نظیر را پشت سر گذاشته بود اما پس از آن فرصت خرید ایبراهیموویچ پدید آمد و ما گزینه مطمئن تر را برگزیدیم.”

وی در مورد تغییر خود پس از حضور در لیگ های انگلیس، فرانسه و اسپانیا بیان کرد :” شخصیتم فرقی نکرده است. تفکرات و ارزشهای یکسانی دارم. جهان بینی من تغییر کرده است و می توانم به زبان های مختلف صحبت کنم. به چهار زمان صحبت می کنم به همین خاطر کمی صحبت کردن به زبان ایتالیایی برایم مشکل شده است. تجرباتی که در لندن ، پاریس و مادرید داشتم با هیچ چیز قابل مقایسه نیست. به عنوان یک مربی استرس کمتری دارم و بین المللی تر شده ام.”

کارلتو در مورد اشتباهاتی که در این زمان داشته اظهار داشت:”تاکتیک ها؟ شرایط تغییر کرده اند و با توجه به بازیکنان موجود و کیفیت فنی باید به سیستم بازی هر تیم خو گرفت. اشتباهاتم؟ یکی این که باجو را در پارما نخواستم و دیگر آن که دقت نکردم که هانری بال کنار ینیست بلکه باید در خط حمله بازی کند. ”

وی گفت که به گتوزو بیش از هر بازیکن دیگری اعتماد داشته است:” به او اعتماد زیادی داشتم. رینو مثل برادرم بود. با او مسائلی را در میان گذاشتم که با هیچ کس دیگری در میان نگذاشته بودم.”

کارلتو در مورد رابطه اش با بازیکنان گفت :” برایم خوشایند است که مرا ” تمرین دهنده قهرمانان” بنامند اما قهرمانان واقعی نیازی به تمرین ندارند. آنها مثل کریستیانو جدی و حرفه ای هستند. ”

وی گفت که دوست دارد توپ طلای مربیان به لوو برسد:” آن را به لوو یا سیمئونه می دهم. آلمان در جام جهانی زیبا بازی کرد و نظم تاکتیکی و ساختاری بی نظیری داشت.”

آنچلوتی در مورد مقایسه خود با مورینیو گفت :” ما متفاوت هستیم. هر کسی شرایط ، سبک و شخصیت خودش را دارد. من سعی می کنم از جنگ اجتناب کنم. فقط در صورتی وارد یک جنگ می شوم که نتوانم از آن فرار کنم. البته مورینیو مربی بزرگی است.”

وی در مورد دستمزد بالای خودش و دیگر مرباین بزرگ گفت :” به این خاطر است که مدیریت کردن فوتبال خیلی مشکل است. زمانی تیمها 16 بازیکن داشتند و هفته ای یک بار بازی می کردند، حالا 25 نفره هستند و باید به صورت مداوم بازی کنند.

آنچلوتی در مورد اهمیت زیبا بازی کردن گفت :” رئال باشگاهی است که ساختار بی نظیری دارد. هواداران هر چهار سال یک بار مدیر را انتخاب می کنند. این جا آهنربا وجود ندارد اما یک مارک بی نظیر وجود دارد. رئال همیشه بهترین را می خواهد و در فوتبال به دنبال زیبا بازی کردن است.”

وی در مورد نقل و انتقالات رئال بیان کرد:”چه کسی اعتراض دارد ؟ بیل یکی از بزرگترین هاست و وقتی آماده باشد بازی می کند. خامس نه تنها تکنیک دارد بلکه یک ورزشکار بی نظیر دارد و از نظر استقامت عالی است.”

آنچلوتی در مورد بحث دائمی میان باشگاه ها و تیمهای ملی اظهار داشت:” مشکل است. د ر یک سال اخیر خدیرا و مودریچ را از دست دادیم و در 16 ماه اخیر 13 بازیکن با مصدومیت از بازیهای ملی برگشتند. کاهش می شد که بازیهای ملی پس از پایان مسابقات لیگ برگزار شود.”

وی در مورد این که دوست دارد مسی در تیمش باشد یا خیر هم گفت :” او در تیم فعلی خود باقی می ماند چرا که یک نماد است. نمادهای ما کاسیاس، راموس و رونالدو هستند. بارسا نیز بوسکتس، اینیستا و مسی را دارد.”