مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید می خواهد آینده را فتح کند. خرید استعدادهای جوان یکی از اولویت های باشگاه است و سران آکادمی از این هدف عقب نمی کشند. آخرین نمونه هایش مینک پیترز، بازیکن 16 ساله هلندی و مارکو آسنسیو، بازیکن 18 ساله مایورکایی هستند که نفرات دیگری هم پس از آنها خواهند آمد.

استعدادیابان آکادمی رئال شرایط بازیکنانی که می توانند در آینده به تیم اصلی رئال برسند را با دقت تحت نظر دارند و استعدادهای جوانی را به تیمشان اضافه می کنند. گفته می شود که باشگاه ده میلیون یورو برای خرید در اختیار آنها قرار داده است. همه خریدها بر اساس قوانین فیفا باید حداقل 16 سال داشته باشند و مثل اودگارد 15 ساله یا مینک پیترز، از اروپا باشند.

رئال نمی خواهد به مشکلی که برای بارسلونا ایجاد شد و موجب محرومیت این بازیکن از حضور در فصل نقل و انتقالات شد ، دچار شود به همین خاطر سعی می کند که کاملا به قوانین فیفا پایبند باشد.

پیترز این روزها در والدبباس تمرین می کند و خرید مارکو آسنسیو نیز با 3.5 میلیونی ورو نهایی شده است. رئال حالا سعی می کند که هر چه زودتر مارتین اودگارد را به خدمت بگیرد. مورد این بازیکن خاص است چرا که در روز 17 دسامبر به 16 سالگی خواهد رسید و سران باشگاه سعی می کنند که تا آن زمان توافقات را برای انتقال وی قطعی کنند.

منچستریونایتد آخرین مشتری این ملی پوش نروژی بوده است اما تنها رقیب رئال برای خرید وی نیست. بارسا، چلسی ، آرسنال و دورتموند هم این بازیکن را می خواهند.

پدرو چریولای 17 ساله دیگر بازیکنی است که سران رئال شرایطش را زیر نظر دارند. این هافبک از والنسیا دو سال پیش به لیورپول پیوست و حالا رئال به صورت جدی او را می خواهد. البته استعدادیابان رئال به اروپا ختم نمی شوند بلکه قرار است که در هفته های آغازین 2015 به اروگوئه بروند و استعدادهای این منطقه را کشف کنند.

1416825854_extras_noticia_foton_7_0

مینک پیترز، پدیده آکادمی آژاکس در والدبباس
مینک پیترز اکنون در والدبباس ات. پدیده 16 ساله هلندی چند هفته ایست که زیر نظر لوئیز میگل رامیس در تیم جوانان رئال فعالیت می کند. مشکلات اداری باعث شده که هنوز نتواند بازی کند اما اکنون بخشی از تیم جوانان رئال است. شنبه گذشته از روی سکوهای والدبباس پیروزی هم تیمی هایش مقابل پلاسنسیا را تماشا کرد.

مینک از سپتامبر از آژآکس به رئال آمد. البته در سنین کمتر در آیندهوون بازی می کرد. او که بازیکن تیم زیر 17 سال هلند است سه بازی در این تیم زیر نظر استکلن برگ انجام داده است.

دعوت به لیست تیم ملی هلند و یک مصدومیت جزئی مانع از آن شده است که پیترز فرصت زیادی در تیم جوانان رئال داشته باشد اما در همین مدت خودش را ثابت کرده است. او یک هافبک هجومی چپ پاست که می تواند در دو جناح بازی کند و حفظ توپ و تکنیک خوبی دارد. به همین خاطر است که علیرغم 16 سالگی در کنار بازیکنانی بازی می کند که دو سال از او بزرگتر هستند.

1416824825_extras_noticia_foton_7_1

مارکو آسنسیو، جواهر مایورکایی
آسنسیوی 18 ساله قرارداد خود را با رئال نهایی کرده است. رئال با او و مایورکا به توافق رسیده است و این انتقال با 3.5 میلیون یورو قطعی است. فقط امضای نهایی باقی مانده است.
آسنسیو به اطرافیانش گفته که پیوستنش به رئلا قطعی است . او تا پایان امسال با آرامش در دسته دو در مایورکای کارپین بازی می کند. او که بازیکن تیم زیر 19 سال اسپانیا و یکی از آینده دار ترین بازیکنان اروپاست قرار است که به رئال ملحق شود.
بدین ترتیب آسنسیو از فصل 16-15 به آکادمی رئال ملحق می شود. ویارئال جدی ترین مشتری وی بود و حتی چلسی نیز او را می خواست اما در نهایت خودش به پیوستن به رئال رضایت داد.

1411369007_extras_noticia_foton_7_1

چیریولا، ژابی آلونسوی جدید لیورپول
پدرو چیریولا، پدیده جدید لیورپول هم مد نظر رئال است. بازیکن 17 ساله اسپانیایی یکی از آینده دار ترین بازیکنان تیم جوانان لیورپول است. او   را با ژابی آلونسو مقایسه می کنند . البته خودش مشکلی با این موضوع ندارد و آلونسو را اسطوره خود می داند.
چیریولا فصل گذشته از والنسیا به لیورپول پیوستن. عملکرد بی نظیری در این تیم داشته و حتی راجرز تصمیم گرفته که او را با بازیکنان اصلی خود تمرین بدهد. جرارد نیز توجه ویژه ای به این هافبک دارد.
چیریولا که سابقه کاپیتانی تیم زیر 17 سال اسپانیا را دارد اکنون در تیم زیر 21 سال لیورپول بازی می کند. لیورپول امید زیادی به موفقیت وی دارد تا در کنار دیگر اسپانیایی های این تیم نظیر مورنو، انریکه ، سوسو و مانکیو روزهای درخشانی را سپری کند.
چیریولا در ماه های اخیر یک مصدومیتت مشکل را پشت سر گذاشت. حالا رئال و بسیاری از باشگاه های دیگر با دقت شرایطش را زیر نظر دارند. بازی جوانان رئال و لیورپول در چمپیونزلیگ جوانان فرصت خوبی برای دیدن استعدادهای این بازیکن تکنیکی و 188 سانتی متری است. او خوب بازی می سازد ، دید بالایی دارد و در دفاع نیز خوب کار می کند.

1416826758_extras_noticia_foton_7_0

اودگارد، قرارداد پنج ساله و فروش قرضی به یک تیم لالیگایی
مارتین اودگارد در روز 17 دسامبر (25 روز دیگر) به 16 سالگی می رسد و مذاکرات تا آن زمان متوقف شده است. یونایتد آخرین مشتری اوست.

رئال برای این بازیکن پیشنهاد قرارداد پنج ساله داده و در نظر دارد که او را به یک باشگاه اسپانیایی قرض بدهد تا به پیشرفت ادامه بدهد.
اودگارد به والدبباس سر زد و از شرایط و تجهیزات آکادمی رئال دیدن کد. این بازیکن نروژی یکی از آینده دار ترین بازیکنان فوتبال اروپاست.