مرجع خبری رئال مادرید : رئال در حال چیدن برنامه تابستان بعدی است. سفر به استرالیا و چین قطعی شده است و رئال با بایرن هم برای حضور در جام آئودی در آگوست 2015 توافقات اولیه را داشته است.

در سالهای گذشته میلان، سیتی و سائوپائولو در جام آئودی بازی کرده بودند. رئال مادرید قرار است که در این تورنمنت چهارجانبه شرکت کند. البته بازی اول میان رئال و بایرن نخواهد بود بلکه این دو تیم احتمال تقابل در رده بندی یا فینال جام آئودی را خواهند داشت.رئال از حضور در آلیانس آرنا در اواسط مرداد مبلغی بالغ بر 3 میلیون یورو بدست خواهد آورد.

رئال تمرینات فصل بعدش را از روز 20 تیر آغاز می کند. پس از چند روز حضور در والدبباس، رئال راهی استرالیا می شود تا دو بازی در آن جا انجام بدهد. احتمال ااینتر و سیتی دو رقیب رئالی ها خواهند بود و دو بازی در استادیوم های شهر ملبورن برگزار می شوند.

مقصد تابستانی بعدی رئال در چین خواهد بود. رئال دو بازی نیز در این کشور برگزار می کند و پس از آن راهی مونیخ می شود تا دو بازی تدارکاتی دیگر نیز در این کشور داشته باشد. تخمین زده می شود که رئال برای این شش بازی مبلغی ین 12 تا 15 میلیون یورو بدست خواهد آورد. بدین ترتیب رئال برای اولین بار در پنج سال اخیر در آمریکا اردو نمی زند.