مرجع خبري رئال مادريد :  کارلو آنچلوتی پیش از بازی رئال و بازل گفت :” خبر جدیدی راجع به تمدید قراردادم نیست. در این باره صحبتی نکردیم چرا که نیازی نبود. بازیهای زیادی داشتیم و تمرکز بالایی داریم. نه باشگاه و نه من عجله ای نداریم. وقتی زمانش برسد موضوع را حل می کنیم.”

در غیاب په په ، مودریچ و خدیرا چه برنامه ای دارید؟ ترکیب مشخص است؟”
تردیدهایی داریم اما فکر نمی کنم که تغییر زیادی نسبت به بازی مقابل ایبار داشته باشیم. تردید در مورد دفاع کناری هاست که کمی خسته هستند. خط حمله مثل بازیهای قبلی است.

نوبت ایارامندی نرسیده است؟ گفتید که یک مربی نیاز دارد که به او بازی بدهد …
مصدوم بود. حالا خوب است و بازی می کند چرا که آماده است. نمی دانم چند دقیقه .. مهم این است که شرایط خوبی دارد. آماده حضور در این بازی است.

خدیرا دو بازی در المان داشت اما مقابل ایبار بازی نکرد. چه اتفاقی رخ نداد؟
بازی نکرد چرا که پیش از بازی با ایبار گفت که مصدوم است و یکشنبه و دیروز نیز تمرین نکرد. به همین خاطر ترجیح دادیم که به همراه په په در والدبباس بماند و آماده بازی بعدی شود.

رئال عصود کرده است. چیچاریتو بازی می کند تا روحیه پیدا کند ؟
شرایط خوبی دارد. در معدود دقایقش خوب عمل کرده است. بازی نکردنش به دلایل فنی است. تیم خوب بود و نیاز یبه تغییر نبود. صعود کرده ایم اما صدرنشینی هنوز قطعی نیست. سعی می کنیم که با بهترین ترکیب ممکن بازی کنیم.

انتظار چه مدل بازی را دارید؟
بازی جذابی خواهد بود ، مثل همه بازیهای لیگ قهرمانان. سعی می کنیم که صدرنشینی را قطعی کنیم اما برای آنها بازی مهمی است. این یک بزی جدی خواهد بود.

به ایسکو فرصت دادید و واکنش خوبی داشت. شرایطش را چطور می بینید؟
در شرایط بسیار خوبی است. رفتار بسیار خوی درون زمین داشته است. برای تیم می جنگد و کیفیت خوبی دارد.

رئال بسیار هیجان زده است. چطور می توان وقتی یک بازیکن همه چیز را برده است به او انگیزه داد؟
وقتی شرایط خوب است، همه از کارت راضی هستند. انگیزه این است که بتوانی روندت را در بازیهای بعدی حفظ کنی. شاید این یک مشکل باشد چرا که سخت است که در این همه بازی آماده باشی. باید فداکاری کرد و بیشترین تلاش ممکن را انجام داد.

روی رسیدن به رکورد 15 برد پیاپی مورینیو و مونیوز تمرکز دارید؟
مهم خوب بازی کردن است. اگر تیمی به این سطح رسیده است به این خاطر است که کاملا آماده است. به رکورد فکر نمی کنیم. رکورد برای تاریخ رئال مهم است اما فقط وقتی به آن می رسیم که خوب باشیم و مثل بازیهای قبلی عمل کنیم.