رجع خبري رئال مادريد : میشل ، مربی المپیاکوس و پیشکسوت رئال در مورد آنچلوتی گفت :” امیدوارم قراردادش تمدید شود چرا که یک مربی شایسته برای رئال است. شاید در دو ماه آینده اوضاع خوب پیش نرود چرا که بازیکنان و نتایج مهم هستند اما باید تمدید کند.”

وی در مورد شرایط رئال گفت :” یک گام بالاتر از بقیه هستند و با این روند میت وانند همه جامها را ببرند. اما فصل خیلی طولانی است . رئال پارسال در آخرین دقیقه چمپیونزلیگ را برد. حضور هافبک هایی مثل ایسکو، خامس و کروس در زیبا کردن بازی خیلی مهم است. رئال نه تنها ضد حمله می زند بلکه در  حملات هم خوب کار می کند.”

میشل در مورد کروس گفت :” فکر نمی کنم باعث فراموش شدن ژابی آلونسو شده باشد اما خرید بسیار مهمی بود و حضورش برای رئال خیلی مهم است . ” و در مورد ایسکو گفت :” بازیکن بسیار اینده دار است اما باید مراقب تمجیدها باشد. ”

وی گفت که توپ طلا را به بلاتر می دهد چرا که این جایزه را درک نمی کند اما اعتقاد دارد که رونالدو در حال حاضر بهتر از مسی است. وی در مورد شرایط آکادمی رئال گفت که در مورد زیدان کمی بزرگنمایی شد  و افزود :” البته باید به برخی قوانین احترام گذاشت.