مرجع خبري رئال مادريد : کارلوس وارلا، بازیکن اسپانیایی است که سالها در فوتبال سوئیس بازی کرده و بیش از 540 بازی داشته است.

وی که اکنون در تیم کانیز در دسته سوم سوئیس توپ می زند سابقه بازی در بازل و تقابل با تیمهایی مثل یونایتد، لیورپول و یووه را هم با آنها دارد. شرایط او به حدی خوب بود که حتی شانس بازی در تیم ملی سوئیس را هم داشت اما این اتفاق رخ نداد چرا که در صورت گرفتن پاسپورت سوئیسی باید خدمت سربازی را پشت سر می گذاشت.

وارلا که ابایی از اعتراف به رئالی بودن ندارد اظهار داشت:” زمانی که در تیم سروت بازی می کردم، یک بار در یک بازی دوستانه مقابل انها قرار گرفتم. یادم است چند سال پیش هم بازی لیون و رئال که 1-1 شد و بنزما گل زد را از نزدیک تماشا کردم. اگر دست من بود همه بازیهای رئال را می دیدم. آخرین باری که به برنابئو رفتم با نتیجه 6-0 مقابل وایادولید پیروز شدند.”

وی در مورد رونالدو گفت :” نمی دانم چطور مورد انتقاد قرار می گیرد. شاید وجهه اش به او لطمه می زند. برخی به او حسادت می کنند. اگر زشت بود رفتار بهتری با او می شد. باید بیش از این ها توپ طلا می برد. مسی نصف رونالدو هم نیست. زمانی مسی خودش را نشان می دهد که بتواند این سطحش را در تیمی دیگر هم نشان دهد. رونالدو خودش را در یونایتد ثابت کرد.”