مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید یک پیروزی مهم را در مقابل بازل کسب کرد تا به رکورد 15 برد پیاپی دست پیدا کند.

ذر حالی که مربی چلسی زمانی ادعا می کرد که بهترین رئال تاریخ را ساخته و تا سالها هیچ کس نخواهد توانست رکوردهایش را بشکند اما کارلتو خیلی زود یکی از رکوردهایش را شکست. حالا مربی ایتالیایی در کنار مربی چلسی و میگل مونیوز تنها مربیان تاریخ رئال هستند که 15 پیروزی پیاپی کسب کرده اند.

رئال در مقابل بازل در سطح واقعی خود ظاهر نشد. نبود بازیکن مهمی مثل مودریچ مشهود بود و عملکرد پر اشتباه خط دفاع به خصوص بازیکن بی کیفیتی مثل آربلوا باعث دردسر رئال شده بود.

رئال در نیمه اول با بازی فوق تدافعی بازل مواجه شد. تیم سوئیسی در اغلب دقایق با 11 بازیکن پشت توپ بازی می کرد و بالاخره این بنزما بود که روی یک حرکت انفرادی، رونالدو را صاحب توپ کند و بازیکن پرتغالی با رکورد گلهای رائول در لیگ قهرمانان برابری کند و 71 گله شود.

در نیمه دوم بازل هجومی تر بازی کرد و به نظر می رسید که نبود یک هافبک دفاعی در تیم مشکلات را زیاد کرده است. اما بالاخره کارلتو بهترین راهکار را پیدا کرد و ورود ایارامندی به جای بنزما شرایط را عوض کرد.

در نیمه دوم ناواس یک فوق واکنش داشت و جلوی مساوی شدن نتیجه را گرفت تا بالاخره اولین کلین شیت خود را در رئال رقم بزند. هر چند که گه گداری اصرار بیش از حدش به کار با توپ خطرناک به نظر می رسید و بهتر است که در این زمینه دقت بیشتری داشته باشد.

پس از ورود ایارا ، رئال در بخش دوم نیمه دوم بهتر بازی کرد و حتی رئالی ها دو تیرک هم زدند : یکی توسط گرت بیل و دیگری رونالدو. اما سوئیسی ها خوش شانس بودند و به یک گل خورده قناعت کردند.

در این بازی به طور کلی بازیکنان رئال در سطح خود ظاهر نشدند. کوئنت رائو ، راموس و بدتر از همه آربلوا اشتباهاتی در خط دفاعی داشتند و بازیکنانی مثل خامس رودریگز و بیل هم در سطح واقعی خود ظاهر نشدند. حالا رئال باید به فکر پیروزی در بازی مهم لاروسالدا باشد.