مرجع خبري رئال مادريد : فاصله تعداد گلهای مسی و رونالدو در سال 2014 زیاد نیست. رونالدو 54 گل زده و بازیکن آرژانتینتی 52 تا اما حقیقت این است که گلهای ستاره رئال خیلی مهمتر بوده است. شاید مسی رکورد لیگ قهرمانان و چمپیونزلیگ را داشته باشد اما عملا هیچ توفیقی در سطح تیمی نداشته است.

شاید بارسایی ها نخواهند باور کنند و فقط در مورد رکوردشکنی صحبت کنند اما واقعیت این است که آنها نمی توانند خودشان را فریب بدهند. گلهای مسی در بارسا و آرژانتین به هیچ جامی ختم نشد. مسی 47 بازی داشته است، یک بازی بیشا ز رونالدو در سال 2014 و دو گل کمتر زده است. رونالدو امسال در 12 بازی گل نزده و مسی در 18 بازی . رونالدو 19 بار اولین گل تیمهایش را زده است و مسی 16 بار. مجموع دبل ها و هت تریک های دو بازیکن هم برابر است: 11 تا. او 7 هت تریک و 4 دبل داشته و رونالدو 3 هت تریک و 8 دبل.

رونالدو در مرحله یک هشتم، یک چهارم ، نیمه نهایی و فینال چمپیونزلیگ پارسال گل زد و رکورد گلهای یک فصل لیگ قهرمانان را شکست و در کوپا نیز در مرحهل یک هشتم و نیمه نهایی گل دز. ام اسل در سوپرکاپ اروپا هم دبل زد اما مسی به طور مثال در بازی های مرحله یک چهارم، نیمه نهایی و فینال جام جهانی گل نزد و در بازی پایانی لالیگا مقابل اتلتیکو نیز در گلزنی ناکام بود و در خانه ، قهرمانی را تقدیم به سیمئونه کرد.