مرجع خبري رئال مادريد : میگل تورس، مدافع اسبق رئال امیدوار است که شنبه با پیراهن مالاگا بتواند عملکرد خوبی مقابل رئال مادرید داشته باشد.

تورس اظهار داشت :” رئال از 8 تا 23 سالگی کمک زیادی به من کرد. نه فقط از نظر فوتبالی بلکه از نظر شخصیتی در رئال رشد کردم. همیشه قلبم با رئال خواهد بود. آن جا ارزشهای قابل احترامی را آموختم اما امروز قلم با مالاگاست و می خواهم نتیجه خوبی بگیرم.”

وی در مورد رئال گفت :” از بیرون به نظر می رسد که تیم بی نظیری دارند. در خط دفاع بسیار منظم هستند و وقتی توپ می ربایند تبدیل به تیم فوق العاده ای می شوند. رئال مادرید قوای هجومی بالایی دارد اما ترکیب بی نظیری هم دارند. رونالدو قوای بی نظیری در رئال دارد. رکورد مسی را دیر یا زود خواهد شکست. آمارش مشخص هستند. رکورد رائول که یک اسطوره در فوتبال اسپانیا و اروپا را شکست که کار آسانی نیست. اگر از آمار صحبت کنیم باید بگوییم که رونالدو در ماه های اخیر سطح بی نظیری داشته است و در بردن جامها نقش مهمی داشته اند اما بهترین عملکرد او را در کل سالهای اخیر دیده ایم.و امسال مثل همیشه بوده است.””

تورس در مورد قوای هجومی بی نظیر رئال اظهار داشت :” یک بازیکن همیشه باید خودش را مقابل بهترین ها محک بزند تا سطحش را ببیند و تلاش کند که رشد کند. من در ردوران حضورم در رئال با بهترین ها کار کردم و به همین علت بازیکن بهتری شدم. تقابل با رئال یا بارسا نیاز به انگیزه بالایی دارد. سعی می کنیم که از نقاط ضعفی کمی که رئال دارد استفاده کنیم و موقعیت ایجاد کنیم. سعی می کنیم که همان گونه که می خواهیم بازی کنیم. بازی بسیار مهمی برای ما خواهد بود اما به کار خودمان باور داریم. باید جسور باشیم و نتیجه خوبی بگیریم.”