مرجع خبري رئال مادريد : کارلو آنچلوتی ، مربی ایتالیایی رئال پیش از بازی رئال و مالاگا در کنفرانس مطبوعاتی جواب سوالات خبرنگاران را داد.

خسته شدن کروس:” فردا بازی می کند. به او نیاز داریم. شاید هفته بعد استراحت کند. حس نمی کنم که تیم خسته باشد. پس از بازی مقابل بازل سرحال هستیم. در بازی کوپا مقابل کورنیا برخی استراحت خوهند کرد. تیم از نظر بدنی خیلی بهتر شده است.”

پیروزی های پیاپی:”در رختکن در مورد بردهای پیاپی صحبت نمی کنیم. می دانیم که برای حفظ صدرنشینی باید به بردهای پیاپی ادامه بدهیم.”

فشار بارسایی ها برای رسیدن توپ طلا به مسی:” مسی بی نظیر است اما نمی خواهم در مورد این مسئله صحبت کنم چرا که به بارسا مربوط است.”

خدیرا و خرید لوکاس سیلوا:” خدیرا مصدوم است و نمی تواند مقابل مالاگا بازی کند. شاید هفته بعد به میدان برود. فعلا برنامه ای برای حضور در فصل نقل و انتقالات زمستان نداریم. به مدران اعتماد داریم و خدیرا نیز می تواند به زودی جزئی از راهکارهای ما باشد. خواسته رئال این است که قرارداد خدیرا تمدید شود. اعتماد زیادی به او داریم.”

ایارامندی:” او می تواند جانشینی برای کروس باشد. مقابل بازل خیلی خوب بازی کرد و مشکلی نخواهد داشت.”

مالاگا :” سبکمان را در داخل یا خارج از خانه عوض می کنیم. مالاگا فصل خیلی خوبی داشته است و باید خیلی مراقب باشیم.ناچاریم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم.”

حرفهای پلاتینی در مورد توپ طلا :” با نظر آربلوا موافقم. رئیس یوفا نباید در مورد چنین مسئله ای نظر بدهد.”

ایسکو:” در لاروسالدا ایسکو نسبت به زمان حضورش در مالاگا بسیار پخته تر و با اعتماد به نفس بیشتری ظاهر خواهد شد.”

آسنسیو، خرید جدید رئال:”او را دیده ام. استعداد زیادی دارد. آینده بزرگی خواهد داشت. هنوز خیلی جوان است.”

بیل :” مثل همه بازیکنان آماده است و مشکلی ندارد.”

کاسیاس:” خیلی آماده است. بازیهای خوب و مطمئنی را داشته است.او را مثل همیشه ارام و مطمئن می بینم. او مثل همیشه است.”

پیشی گرفتن از بارسا :” این به ما بستگی ندارد. ما سعی می کنیم که کار خودمان را انجام بدهیم و پیروز شویم و بقیه چیزها به ما وابسته نیست.