مرجع خبری رئال مادرید: رئال مادرید درهفته آینده لالیگا به دلیل بازی در جام جهانی باشگاه ها حضور ندارد اما تیم آنچلوتی صدر نشینی خود را تا پایان هفته شانزدهم تضمین کرده است .

در پنج لیگ معتبر اروپا رئال با کشنده ترین خط حمله ، آمار فوق العاده 3.7 گل در هر بازی را به جا گذاشته ( 55 گل در 15 بازی لیگ ) ، جالب اینجاست بایرن مونیخ که به گفته بعضی هالک فوتبال اروپاست در رتبه دوم صدر نشینان از نظر قوای هجومی محسوب میشود آن هم با اختلافی فاحش ( 37 گل در 15 بازی ، 2.5 گل در هر بازی ) .

رئال در لیگی صدر نشینی دو هفته آینده خود را تضمین کرده که بارسلونا واتلتیکومادرید قدرتمند را در پشت سر خود میبیند ، حال آنکه بایرن مونیخ علاوه بر قدت خود بر افول بورسیدورتمند تکیه کرده و در لیگی تک قطبی یکه تازی میکند ، چلسی در لیگی صدر نشین است که مدتهاست منچستریونایتد همیشگی را ندارد ، لیورپول مدعی فصل گذشته را کم قوا میبیند و آرسنالی دارد که هوادارانش مربیشان را هو میکنند ؛ البته منچستر سیتی باعث شده صدر نشینی چلسی چندان قاطعانه نباشد و با لغزش شاگردان مورینیو صدر را خواهند گرفت . لیگ ایتالیا هم که چند فصلی میشود آن قدرت همیشگی را ندارد و یوونتوس تنها آاس رمی را در پیش رو دارد که در تعریف از آن همین بس که از بایرن مونیخ در خانه هفت گل خورده . در فرانسه هم مارسی به هیچ عنوان صدر نشین بلامنازعی نیست و با کمترین اشتباه ممکن است حتی به رده سوم بیاید .

رئال که به تازگی رکورد بیشترین برد متوالی در اسپانیا و در میان لیگ های معتبر اروپایی را شکسته ، به سوی رکورد گینس قدم بر میدارد و با وجود مصدومیتهای پی در پی همچنان ویرانگر پیش میرود .

رئال تنها تیمی است که در لیگ قهرمانان اروپا نیز در گروهش صدر نشین مطلق بود و با 6 برد تنها تیم 18 امتیازی لقب گرفت . آن هم با بهترین تفاضل یعنی 16 گل زده و تنها 2 گل خورده .

بایرن گواردیولا بدون شک مستحق ستایش است و بسیار قدرتمند مینماید ، قطعا هالک اروپا لقب برازنده ایست برای آنها ، اما برای رئال ، صدر نشین صدر نشینان پنج لیگ معتبر و قدرتمندترین قوای هجومی اروپا ، چه لقبی باید در نظر گرفت ؟

عملکرد در لیگ کشور
رتبه نام تیم تعداد بازی تفاضل گل امتیاز
1 رئال مادرید 15 42 39
2 بایرن مونیخ 15 34 39
3 چلسی 16 23 39
4 مارسی 17 21 38
5 یوونتوس 14 25 35

 

عملکرد در لیگ قهرمانان
رتبه نام تیم تعداد بازی تفاضل گل امتیاز
1 رئال مادرید 6 14 18
2 بایرن مونیخ 6 12 15
3 چلسی 6 14 14
4 یوونتوس 6 3 10
5 مارسی 0 0 0

علی فرزاد مهاجری