مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید آنچلوتی به رکورد 21 پیروزی پیاپی دست پیدا کرد و فقط سه پیروزی تا رکورد گینس فاصله دارد.

این بار نوبت کروز آزول مکزیک بود که مقهور رئال شود. گرت بیل، ایسکو، بنزما و راموس چهار بازیکنی بودند که گلزنی کردند. رونالدو با دو پاس گل و ایکر با مهار یک پنالتی و دو توپگیری عالی در نیمه اول درخشش بی نظیری داشتند.

تیم مکزیکی مطابق انتظار بسیار خشن بازی می کرد و اعتراض بازیکنانی مثل بیل ، کارواخال ، راموس ، بنزما و … به نحوه بازی آنها نشان می داد که رئالی ها به شدت نگران ساقهایشان هستند اما این هم باعث ناکامی رئال نشد.

رونالدو در این بازی موقعیت های خوبی داشت و در همان دقایق آغازین می توانست گل بزند اما بدشانسی آورد. ستاره پرتغالی اما با دو پاس گل عالی جبران کرد و نقش مهمی در این پیروزی داشت.
راموس با ضربه سر گلزنی کرد تا یاد و خاطره بازی مونیخ را زنده کند. گل بعدی توسط بنزما به ثمر رسید که بازیکن فرانسوی نیز با فرصت طلبی روی حرکت عالی کارواخال روی خط شش قدم ، توپ را از میان پاهای کورونا رد کرد.

پس از این گل ، سن ایکر یک پنالتی عالی را مهار کرد تا برای دومین بازی پیاپی پنالتی بگیرد و ارزشهایش را نشان بدهد .او در نیمه اول دو واکنش عالی دیگر هم داشت تا نشان بدهد که در بهترین روزهای عمرش بسر می برد و نیمکت نشینی او در چنین شرایطی ظلم است.

رئال در نیمه دوم سعی کرد که تمرینی تر بازی کند چرا که نیازی به آب و آتش زدن نبود اما در چنین شرایطی هم رئای ها خوب کار کردند. در ابتدا گرت بیل روی پاس عالی رونالدو با ضربه سر گل زد. پس از آن نوبت ایسکو بود که با پاس رونالدو صاحب توپ شود، چند بازیکن را جا بگذارد و گلزنی کند.

به هر صورت آنچلوتی شب آرامی را پشت سر گذاشت. حالا نوبت فتح دنیا و شکست دادن سن لورنزو ، حریف احتملای رئال در فینال است. بدین ترتیب رئال می تواند بیست و دومین پیروزی پیاپی را کسب کند و در نزدیکی رکورد گینس قرار بگیرد.