مرجع خبري رئال مادريد : جام جهانی در عرصه ملی برای اسپانیا خاطره خوشی نداشت اما در عرصه باشگاهی رئال می درخشد. کارواخال در مقابل کروز آزول ستاره رئال بود. بازیکنی که به ناحق در جام جهانی حضور نداشت و حالا در جام باشگاه های جهان غوغا می کند و شاید دل بوسکه بیش از هر کسی حسرت بخورد.

کارواخال نشان داده که استحقاق فیکس شدن در تیمی مثل اسپانیا را دارد. هیچ کس تردیدی ندارد که او چه بازیکن توانمندی است. در رختکن روی او لقب ” پیتبول ” را گذاشته اند. در مقابل آلمریا و کروز آزول دو پاس گل بی نظیر داد و نشان داد که یکی از بهترین دفاع راست های فوتبال اروپاست.

در حال حاضر کارواخال چندین رده بالاتر از بازیکنی مثل آربلوااست. او شاید خوش شانس بود که مورینیو از رئال رفت چرا که در صورتی که مربی پرتغالی در رئال می ماند به او میدان نمی داد و بازیکنانی مثل اسین را ترجیح می داد اما دنی زیر نظر کارلتو می درخشد و به جلو می تازد.

کارواخال در این فصل 21 دریبل را از حریفان گرفته و از این حیث بهترین آمار را در کنار راموس دارد. او در همه بازیهای بزرگ در ترکیب اصلی بوده و طبیعی است که با این روند حالا حالا ها در ترکیب بماند.