مرجع خبري رئال مادريد : زیدان در مورد این که مدل شرکت منگو شده است با مجله “ووگه” صحبت کرد.

زیدان با یادآوری زمان پیوستنش به رئال مادرید گفت :” یادم است که در حال صرف ناهار بودیم. پرز به من یک دستمال داد که روی آن به زبان فرانسوی نوشته شده بود:” می خواهی به رئال مادرید بیایی؟” و من جواب دادم :”بله!” آن روز یکی از زیباترین روزهای زندگی من بود.”

زیزو در مورد نفش تکنیک در فوتبال بیان کرد :” تکنیک هر بازیکن با یک بازیکن دیگر متفاوت است. هر چقدر یک بازیکن تکنیکی تر باشد بیشتر به جلو حرکت می کند. تکنیک می تواند بهتر شود اما هرگز یاد گرفتنی نیست. اگر بخواهی تکنیکی باشی باید آمادگی اش را داشته باشی.”

وی در مورد دور شدنش از خانواده در سنین کودکانی به خاطر فوتبال اظهار داشت :” زمانی که در 14 سالگی به خانه بر می گشتم خیلی مشکل بود. یادم است که شب ها پیش از خواب یاد خانواده ام می افتادم و گریه می کردم. باید یاد می گرفتم که همه کارهایم را خودم انجام بدهم :غذا پختن، لباس شستن و …”

زیزو در مورد فرزندانش گفت :” خیلی خوشحالم که پسرانم راه من را ادامه می دهند. وقتی بچه ها رو به فوتبال بیاورند رو به سرگرمی های بیهوده می آورند.”

پیشکسوت فوتبال فرانسه در مورد دوران حضورش در یوونتوس اظهار داشت :” برخی بازیکنان هر روز با کت و شلوار به تمرین می آمدند. برایم بی نظیر بود که ایتالیایی ها چقدر به مد اهمیت می دهند.”

زیدان در مورد نفش مد در زندگی خود بیان کرد :” مد را دوست دارم. مراقب کارهایم هستم. گوشواره، گردنبند یا انگشتر را دوست ندارم. فقط حلقه ازدواجم را دستم می کند چرا که برایم مقدس است. برایم مهم است که مردم تیپ و ظاهرم را شیک بدانند.”

http://real-madrid.ir/fa/wp-content/uploads/2014/12/1418983224_321285_1418983269_noticia_grande.jpg