مرجع خبري رئال مادريد : سرجیو راموس پیش از فینال جام باشگاه های جهان مقابل سن لورنزو با خبرنگاران صحبت کرد.

شرایط بدنی ات چطور است؟
حس بسیار خوبی دارم.باید شرایطم را امروز مورد بررسی قرار دهم. می خواهم مرحله به مرحله حرکت کنم. هرگز در چنین فینالی نبوده ام و انگیزه زیادی دارم. اگر خطری وجود داشته باشد بازی نمی کنم. باید دید که در تمرینات چه حسی خواهم داشت.

بازی کنار کروس چطور است؟
انگلیسی صحبت می کند و روابط بی نظیری داریم. حرکاتش بی نظیر است. تونی بازیکنی است که مدتهاست که به خاطر کیفیتش و نقشی که در تیم دارد تحسینش کرده ام. کارش خیلی مهم است. رابطه خوبی با هم داریم. انگلیسی من بیست نیست اما به اندازه ای بلد هستم که بتوانم ارتباط برقرار کنم.

ناراحتید که سن لورنزو توانست داور را عوض کند؟
در رختکن هیچ واکنشی به این قضیه نداشتیم. حرفهای مدیر سن لورنزو مشخص است. نه آز آن سود می بریم و نه ضرر می کنیم. اگر آنها با این داور خیالشان راحت تر است به آنها تبریک می گوییم.

فکر می کنید سن لورنزو زیاده از حد جنجال درست می کند؟
نمی دانم اما دوست ندارم که روی تیترها باشم و جنجال درست کنم. فردا می بینیم که چه کسی جام می برد و چه کسی بهتر بازی می کند. این بهترین واکنش به حرفهای هر بازیکن یا مدیری است.

باید از خشونت په په ترسید؟
هر کسی می تواند نظر خودش را بدهد. دنیا دموکراتیک است. در مورد په په خیلی صحبت می شود اما همه تیمها رویای داشتن او را دارند. سفت بازی کردن؟ فوتبال یک ورزش است و قرار نیست که در آن شل بازی کرد. فوتبال برای بازیکنان قوی است و په په نیز یکی از آنهاست.

فردا می توانید چهارمین جام سالتان را ببرید. این تیم حماسی است؟
امیدوارم که همین طور باشد. دوره ها را جامها و آمار تعیین می کنند. شرایط بی نظیری داریم. افتخار می کنیم که آنچلوتی را در اختیار داریم. از حضورش خیلی خوشحالیم.

رئال مادرید هواداران زیادی در دنیا دارد اما سن لورنزو هواداری مثل پاپ را دارد …
من یک مسیحی هستم اما در فوتبال چنین مسائلی تاثیر نخواهند داشت. استقبال خوبی از ما مراکش شده است. در نیمه نهایی این محبت را حس کردیم و گویی در خانه بازی می کردیم. این عظمت تیم را نشان می دهد. رئال تیم خدا و دنیاست. در آرژانتین همه برای فوتبال زندگی می کنند. هر کسی از تیم خودش حمایت می کند. سعی می کنیم که همه مادریدیسموها را خوشحال کنیم و برایمان مهم نیست که پاپ طرفدار سن لورنزوست.

نظرتان در مورد لیگ مراکش چیست؟
شاید طرفدار زیادی در دنیا نداشته باشد اما رقابت بالاست. کشور رویاپردازی هستند و بازیکنان معروف زیادی دارند. برایشان آرزوی موفقیت می کنم اما فردا یک اسپانیایی و یک آرژانتینی در دو طرف خواهند بود.