مرجع خبري رئال مادريد : لوکاس سیلوا ، بازیکنی که حرف و حدیث هایی در مورد پیوستنش به رئال وجود دارد امیدوار است که هر چه زودتر راهی برنابئو شود.

وی گفت :” از اخباری که در هفته های اخیر منتشر شد ، شگفت زده و خوشحال شدم. این که باشگاهی مثل رئال مرا بخواهد یک افتخار است. حالا در تعطیلات هستم و سعی می کنم به این مسائل فکر نکنم. وکیلم در صورتی که اتفاقی بیافتد به من خبر می دهد.فعلا بازیکن کروزیرو هستم و ذهنم روی این تیم منعطف است.”

لوکاس سیلوا افزود :” بازی کردن برای رئال یک رویاست و این را کتمان نمی کنم. برای من افتخاری است که به این تیم ملحق شوم اما برای این کار باید باشگاه ها به توافق برسند و من فقط می توانم منتظر بمانم. برای این که حالا به رئال ملحق شوم یا در تابستان اولویتی قائل نیستم. فعلا باشگاه ها باید به توافق برسند. اگر قرار باشد حالا این انتقال انجام شود آماده خواهم بود. اگر قرار باشد تا تابستان بمانم هم راهکار خوبی است چرا که می توانم در لیبتادورس بازی کنم که چالش بزرگی است. من کاملا آماده ام. می دانم که رئال هافبک های درجه یکی دار و تیم توانمندی است. بسیار قدرتمند هستند و خوب کار می کنند.”

این هافبک در مورد انتقال احتمالی خود با مبلغ 12 تا 15 میلیون به رئال گفت :” هرگز فکر نمی کردم که چنین قیمتی بیارزم. وقتی بازیکنی فوتبال را شروع می کند به چنین ارقامی فکر نمی کند.”

لوکاس سیلوا در مورد بازیهای اخیر ئرال گفت :” بازی رئال و کروز آزول را ندیدم چرا که به همراه خانواده در مسافرت بودم اما وقتی به خانه برگردم صحنه هایش را خواهم دید. تردیدی ندارم که رئال خیلی بهتر بوده است.”