مرجع خبري رئال مادريد : کارلو آنچلوتی در مورد پیروزی رئال در مقابل سن لورنزو در مراکش صحبت کرد.

چه حسی دارید ؟
خوشحال هستم چرا که سال را خوب تمام کردیم.سالی فراموش نشدنی برای همه ما بود. به یک فینال مشکل رسیدیم و برای کسب نتایج مشکلاتی را پشت سر گذاشتیم.

برای اولین بار در تاریخ، رئال در یک سال میلادی چهار جام برد. افتخار می کنید؟
حس های متفاوتی دارم. افتخار ، خوشحالی … در باشگاهی هستم که بازیکنان بی نظیری دارد. باید به تلاش ادامه بدهیم و امید و انگیزه زیادی داریم. شایستگی قهرمانی را داشتیم. می توان گفت که در حا حاضر رئال مادرید بهترین است.

بهترین مربی حال حاضر دنیا هستید؟
تجره بی نمظیری است که مربی رئال باشم چرا که یک خانواده را در اختیار داریم. با هم تمرین می کنیم و همیشه از بازیکنان صحبت می کنیم. این یک خانواده متحد است و همه تلاشمان را می کنیم تا پیروز باشیم.

انتظار چنین جنونی را در استادیوم داشتید؟
این یک سورپرایز خوب بود چرا که حس می کردیم در خانه هستیم. برنابئو نبود اما مراکش خانه دوم ماست. محبت زیادی را از جانب هوداران حس کردیم و این به ما کمک کرد تا پیروز شویم.

کدام اتفاق 2014 را بیشتر دوست داشتید؟
کلیدش اولین فینال در کوپا دل ری بود. بردن آن کوپا در آن لحظه اعتماد به نفسمان را بالا برد. فینال لیسبون خیلی مهم بود. پس از آن تیم در هر بازی بهتر شد.

راموس را چطور دیدید؟
در چمپیونزلیگ و این مسابقات در نیمه نهایی و فینال گل زد اما ترجیح می دهم از کل تیم صحبت کنم.

رونالدو گل نزد
او همیشه می خواهد به تیم کمک کند. در خدمت تیم است. چه می شود گفت ؟ بهترین فوتبالیست ترکیب ماست.

بائوزا می گوید که تحنسین برانگیز است که در رئال همه در دفاع یا حمله شرکت می کنند.
تعادل خیلی مهم است. تغییر خوبی انجام شده است.

این تیم در کجای تاریخ قرار می گیرد؟
سخت است که بتوان دوره ها را مقایسه کرد چرا که فوتبال سریع عوض می شود. ما تیمی هستیم که سخت تلاش می کنیم. مقایسه کردن غیرممکن است. از این که بخشی از تاریخ این باشگاه هستیم خوشحالیم.

در همه لگیهای بزرگ حضور داشتید. کدام جام برایتان در این سال چالش برانگیز تر بود؟
هر کدام فرهنگ فوتبالی خاص خود را داشت. همه حساس بودند. برای من تجربه بی نظیری بود که در کشورهای متفاوت مربیگری کنم و فوتبال متفاوتی را بشناسم.