مرجع خبري رئال مادريد : تونی کروس در مصاحبه با سایت فیفا گفت که او و رئال مادرید تشنه قهرمانی ها هستند. او نهمین بازیکن تاریخ است که در کنار زیتو، روگاری، روبرتو کارلوس و … در یک سال دو جام جهانی در عرصه ملی و باشگاهی را می برد.

برای رئال مادرید و شما قهرمانی جام باشگاه های جهان چه مفهومی دارد؟
جام بی نظیری برای پایان سال بود. آسان نبود که به این جا برسیم چرا که قبلش قهرمان راوپا شده بودیم. خوش شانس بودم که سال گذشته با بایرن مونیخ این جایزه را برده بودم. حالا این پیروزی برایم تکرار می شود که یک اتفاق عادی نیست. این فینال برای من ارزشمند بود.

22 بازی پیاپی را برده اید. چطور این قدر قدرتمند ظاهر شدید؟
انگیزه زیادی برای چالش ها داریم. تشنه قهرمان و جامها هستیم. در لالیگا نیز همین طور بوده است. چند سال است که آن را نبرده ایم و هدفمان این است که امسال طلسم را بکشنیم. مسلما بالاخره روزی خواهیم باخت اما مهم این است که بدون سر و صدا به تلاش ادامه بدهیم.

شش ماه پیش به رئال آمدی اما انگار کل عمرت را در این باشگاه بودی. تصور می کردی که این قدر سریع هماهنگ شوی؟
حقیقت این است که شگفت زده نشدم چرا که توانایی های خودم را دارم.

نقشت درون زمین چگونه است؟
من مثل ده هم تیمی دیگرم درون زمین وظایفی دارم. سعی می کنم که بهترین عملکردم را داشته باشم و به وظایفی که مربی به من داده عمل کنم. در مرکز زمین بازی می کنم و طیعتا وظیفه من این است که تا جایی که می توانم بازی را تحت کنترل تیمم در بایورم. تا کنون اوضاع عالی پیش رفته است.

اهدافت برای سال 2015 چیست؟ رئال در مسیری است که می تواند تبدیل به اولین تیم تاریخ شود که دو بار چمپیونزلیگ را می برد…
هدفمان بردن همه جامهاست اما می دانیم که چه چالش هایی پیش روست. اتلتیکو و بارسلونا حریفان اصلی ما در لالیگا هستند. چلسی و بایرن هم حریفان قدرتمندی هستند. سال مشکلی خواهد بود. حالا شرایط خوبی داریم و سعی می کنیم که به روندمان ادامه بدهیم. کارمان آسان نخواهد بود.