مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید در یک بازی بسیار سخت توانست که کوردوبا را با نتیجه دو بر یک در دقیقه 88 شکست بدهد.

در شبی که رونالدو ضعیف بازی کرد و حتی یک کارت قرمز مبتدیانه هم دریافت کرد، این گرت بیل و بنزما ، دو عضو دیگر بی بی سی بودند که جورش را کشیدند و صدرنشینی را تثبیت کردند.

رئال در غیاب ایسکو کاملا آشفته بود. خدیرا و ایارامندی با بازی بی کیفیتشان نشان دادند که خرید لوکاس سیلوا بی دلیل نبوده است و رئال نیاز مبرمی به یک هافبک دیگر به جای این دو داشته است.

رئال نه در نیمه اول و نه در نیمه دوم آن طور که باید و شاید موقعیت گلزنی نداشت. گل اول روی کرنر به ثمر رسید. کروس توپ را ارسال کرد ، بیل با ضربه سر اثر گذاشت و بنزما در محوطه شش قدم دروازه حریف را گشود. دومی هم کار خود گرت بیل بود. با یک کاشته خوب پنالتی گرفت و پنالتی را خودش گل کرد تا شب بی نظیرش را تکمیل کند.

حالا رئال با یک بازی کمتر صدرنشین لالیگاست و در صورتی که دو بازی بعدی مقابل سوسیه داد و سویا را ببرد فاصله اش با بارسا حداقل چهار امتیاز خواهد بود.

ایارامندی که شاید آخرین بازیش را در رئال انجام داد چیزی متفاوت از همیشه نبود و خدیرایی که از اول فصل بی اثر بوده در این بازی هم کم اثر بود. راموس نیز عملکرد فاجعه بارش در سال 2015 را با یک پنالتی مبتدیانه دیگر تکمیل کرد، راموسی که با عملکرد پر انتقادش در دو بازی رفت و برگشت مقابل اتلتیکو یکی از عوامل اصلی حذف از کوپا بود.

به هر صورت رئال از این آزمون سخت به لطف درخشش بیل با سری رو به بالا بیرون آمد و یک برد ارزشمند را بدست آورد.

بیل بی حاشیه در این بازی یک بار دیگر جواب منتقدانش را درون زمین داد و با یک گل و یک پاس گل نمایش درخشانی در این پیروزی داشت.