مرجع خبری رئال مادرید : با اخراج رونالدو، رئال مادرید تعصب تر شد و یک پیروزی مشکل را در زین کوردوبا کسب کرد. آندلوسی ها سخت تلاش کردند اما نتیجه ای نگرفتند.

واکنش
این یک واقعیت روشن است : سرنوشت لالیگا در چنین زمین هایی تعیین می شود. مدیر کانون هواداران در باخار ، روستایی کوچک در سالامانکاو جایی که واوا ، آقای گل الچه در آن رشد کرده است به من گفته بود که این قرار است که یک پیروزی معجزه آسا باشد.قبلا تاکید کرده بودم که رئال فقط در صورتی این بازی را می بیند که جدی باشد اما شاید آنچلوتی به این هشدار تووجهی نکرده بود. پنجشنبه با همکارانم بهکوردوبا رفتیم که کارلوس گونزالس، مدیر باشگاه، یوکیچ و غیلاس (که جدا از ملیتش باز هم مرا یاد بنزما می اندازد) و همچنین فلورین ( بازیکن رومانیایی – اسپانیایی که در محوطه جریمه حریف یک شیطان است)، در آن جا بودند. 300 کوردوبایی نیز امیدوارانه به تیمشان نگاه می کردند. کوردوبا با جدیت بازی کرد . رئال مادرید در این بازی باید جدی بازی می کرد. شاید برخی بازیکنان یادشان نبود که در فوتبال روز استراحت مفهومی ندارد …

استراحت؟
سه امتیاز طلایی کسب کردیم اما سوال این جاست که چطور می توان این قدر بی حال ، بی روحیه و بی انگیزه آن هم پس از یک هفته استراحت بازی کرد. شاید این یک مشکل بود. سونای بسیار ، فنجان قهوه بسیار در والدبباس و عرق نریختن در تمرینات حاصلش این شده بود. باید غرور را کنار بگذاریم و فراموش کنیم که چهار جام بردیم. شرایط در رئال به شکلی است که اگر نمی خواهی مقهور دشمن شوی مجبوری که به گذشته نگاه نکنی . همچنان صدرنشین هستیم و اوضاع به سود ماست یک روز ناخوش ممکن است که رویای هزاران مادریدیستایی که با نگرانی نسبت به این تیم نگاه می کنند را نقش بر آب کند.

کریم بزرگ
به طور کلی تائید می کنم که گاهی با یکی دو نفر بی عدالتی کرده ام. یکی از آنها بنزماست. نه تنها با گلش تعادل را حفظ کرد بکله در میانه جنجال در نیمه دوم ، از معدود کسانی بود که با انگیزه بازی می کرد و به دنبال راه نجاتی از میان خط دفاع منسجم کوردوبا بود. در مقابل ختافه و در آرکانخال نگذاشت که ژانویه مشکل تبدیل به یک کابوس شود.

کریستیانو ، آرام
اشتباه کرد و خودش این را بهتر از هر کسی می داند. در پایان بازی عذرخواهی کرد و این قابل احترام است. در فوتبال معمولا کسانی که درون زمین لگد می زنند عذرخواهی نمی کنند اما این ستاره ناراحت بود و شاید از نظر روحی شرایط خوبی نداشت اما مسلما دیگر دست به چنین کاری نخواهد زد.

توماس رونکرو