مرجع خبری رئال مادرید : مطبوعات بین المللی اخراج کریستیانو رونالدو در آرکانخل را پوشش دادند. روزنامه آرژانتینی اوله تیتر ” توپ سیاه ” را برگزید و نوشت :” رونالدو بازی نکرد اما در مقابل کوردوبا کارهای زیاد دیگری کرد : لگد به فراگا، ضربه به صورت خوزه کرسپو و زمانی که اخراج شد ، آرم جام باشگاه های جهان را نشان داد. بعد عذرخواهی کرد…”

روزنامه انگلیسی تلگراف نوشت :” کریستیانو رونالدو چند صحنه شرم بار را در مقابل کوردوبا رقم زد. وی به علت درگیری با ادیمار در نیمه دوم اخراج شد. بازیکن پرتغالی می توانست زودتر به علت خطا روی مدافعی دیگر از کوردوبا اخراج شد. پس از آن با اشاره به پیراهن جام باشگاه های جهان در زمان اخراجش از زمین اخراج و توسط هواداران هو شد.”

روزنامه موندو دپورتیوو نوشت :” رونالدو قاطی کرد و افزود :” کریستیانو، نماد بی اخلاقی . به علت خطا روی ادیمار برزیل کارت قرمز گرفت و یک تا سه جلسه محروم خواهد شد. پس از اخراج رفتار مغرورانه ای را در مقابل هواداران کوردوبا نشان داد.”

روزنامه اسپورت نیز نوشت :” کریستیانو با لطف داور ممکن است فقط سه جلسه محروم شود ” و در ادامه آمده است :” ستاره رئال باز هم روی عجیب خود را نشان داد. او پنج کارت قرمز گرفته است ، مسی هیچی.”