مرجع خبري رئال مادريد : لوکاس سیلوا که امروز به رئال آمد گفت که خیلی زود آماده حضور در ترکیب خواهد شد.

به تو به خاطر انتقالت تبریک می گوییم.
خیلی ممنون. خیلی خوشحالم چرا که یک رویا به تحقق پیوست.

روزهای اخیر چطور بود ؟ چطور شد که در نهایت در ژانویه رئالی شدی.
روزهای خاص و مشکلی بودند. از فرصت استفاده کردم تا با خانواده ، هم تیمی هایم در باشگاه و … خداحافظی کنم. همه چیز خیلی سریع پیش رفت . مذاکرات مدتهاست که انجام می شود اما وقتی این هفته همه چیز تمام شد به نظرم رسید که این یک توافق خوب براتی همه است.

چرا حالا به رئال مادرید ملحق شدی؟
درست است که این انتقال مراحل مختلفی داشت اما به نظرم در نهایت نیازهای رئال باعث شد که این انتقال حالا انجام شود. گفته بودم که هم حاضرم حالا اینه انتقال انجام شود هم منتظر می مانم. چیزی دست من نبود. در نهایت همه چیز خوب پیش رفت تا این انتقال حالا انجام شود و از تصمیمی که گرفتم خوشحال هستم.

آماده بازی کردن هستی؟
بله ، قطعا. در حال حاضر با باشگاه سابقم پیش فصل را سپری کرده ام اما از نظر بدنی شرایط خوبی دارم. تمرینات خوبی داشتم. آماده ام تا بتوانم بازی کنم. با دو جلسه تمرین آماده می شوم.

می دانی چه چالشی پیش روی توست؟
همین طور است. رئال بهترین باشگاه دنیاست اما آماده این چالش هستم و روحیه بالایی دارم. به باشگاهی می روم که رقابت خیلی بالایی دارد. به یک لیگ بسیار قوی اضافه می شوم ، همین طور چمپیونزلیگ و … اما برای همه چیز آماده ام.

با آنچلوتی صحبت کرده ای؟
فرصت نشده که با مربی صحبت کنم اما با افراد باشگاه و اعضای هیئت مدیره صحبت کردم و آنها مرا می خواستند. آنها برای دیدن بازی من به کروزیرو آمدند و می دانند که چه توانایی هایی دارم اما این مربی است که تصمیم می گیرد و من با تیم ها خو می گیرم.

بازی تیم را چطور می بینی ؟
رئال مادرید خوب بازی می کند. تیمی است که سبک بازی مشخصی دارد، حرکات به صورت اتوماتیک انجام می شود. رئال مادریدی تیمی با سبکی مشخص و قابل درک است و بازیکنان بی نظیری دارد.

چه شماره ای قرار است بپوشی؟
هنوز نمی دانم. شماره 16 را دوست دارم چرا که با آن در کروزیرو بازی کردم اما نمی دانم که امکانش خواهد بود یا نه. هر پیراهنی بپوشم خوب خواهد بود ، برایم بازی کردن مهم تر است.

چه توقعی از روز معارفه ات داری؟
بی تردید روز خاصی خواهد بود. پوشیدن پیراهن، آشنایی با برنابئو ، هم تیمی ها و … نمی توانم خوشحال تر از این باشم.

حقیقت دارد که یک میلیون یورو از پولت را بخشیدی تا رئالی شوی ؟
بله. این بهترین تصمیم برای همه بود. من فقط می خواستم در رئال بازی کنم. فرصت بی نظیری بود که نمی خواستم از دستش بدهم.